Gå til innhold

AAP men ikke "syk" nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lurer på om jeg gjør alt for å bli sykere enn det jeg er (f.eks. sover mye, spiser lite, tenker negative tanker) for at folk ikke skal tro jeg en en snylter. Høres denne teorien rar ut?

Anonymous poster hash: fad3c...aa6
Skrevet

Skjønner hva du mener, har tenkt det samme selv noen ganger, men jeg tror ikke det er sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende det. Psyken er komplisert.

Anonymous poster hash: 25128...d9a
Skrevet

Ja, den er det. Noen ganger lurer jeg på om jeg later som at jeg har vondt i føttene fordi jeg kan gjøre ting som egentlig skulle vært vondt, men så våkner jeg morgenen etter og merker at jeg ikke bare later som. Også tenker jeg at konsentrasjonen er fraværende bare fordi jeg ikke gidder, men så finner jeg noe som er  veldig interessant og som jeg gjerne vil lære, men jeg får ikke med meg hva jeg leser så det er ikke det at jeg ikke gidder. Jeg blir bare borte. Så er det jo litt vanskelig, kanskje er man frisk nok til å klare seg hjemme, om man får gjøre alt i sitt tempo, men man er ikke frisk nok til å klare seg i jobb. Da kan man jo lett føle seg frisk. Hvor mange smeller skal man gå på før det er lov å gi seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...