AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Lurer på om jeg gjør alt for å bli sykere enn det jeg er (f.eks. sover mye, spiser lite, tenker negative tanker) for at folk ikke skal tro jeg en en snylter. Høres denne teorien rar ut? Anonymous poster hash: fad3c...aa6 0 Siter
Trine Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Skjønner hva du mener, har tenkt det samme selv noen ganger, men jeg tror ikke det er sånn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Det kan hende det. Psyken er komplisert. Anonymous poster hash: 25128...d9a 0 Siter
Trine Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Ja, den er det. Noen ganger lurer jeg på om jeg later som at jeg har vondt i føttene fordi jeg kan gjøre ting som egentlig skulle vært vondt, men så våkner jeg morgenen etter og merker at jeg ikke bare later som. Også tenker jeg at konsentrasjonen er fraværende bare fordi jeg ikke gidder, men så finner jeg noe som er veldig interessant og som jeg gjerne vil lære, men jeg får ikke med meg hva jeg leser så det er ikke det at jeg ikke gidder. Jeg blir bare borte. Så er det jo litt vanskelig, kanskje er man frisk nok til å klare seg hjemme, om man får gjøre alt i sitt tempo, men man er ikke frisk nok til å klare seg i jobb. Da kan man jo lett føle seg frisk. Hvor mange smeller skal man gå på før det er lov å gi seg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.