AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 Man burde i hvertfall slutte å forvente hjelo i det offentlige helsevesen om den hjelpen ikke finnes der. Søke andre muligheter? Livet skal være mer enn å holde ut. Men det kan kreve sitt for gjøre det til noe mer om man har "begrensninger". Anonymous poster hash: f033e...489 hva om man har sosial angst, ingen venner - og dermed ikke kommer seg ut? Anonymous poster hash: 811a6...3f5 0 Siter
Janus30 Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 "Ubehagelig å leve i blant". Hva når når det er et helvete å leve 95% av tiden, når det har vært sånn i årevis og det ikke er noe hjelp å få i det bedritne offentlige helsevesenet? Hvor lenge skal man holde ut? Jeg trodde det var innlysende at jeg ikke mente de verste tilfellene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 Skrevet 9. mai 2015 hva om man har sosial angst, ingen venner - og dermed ikke kommer seg ut? Anonymous poster hash: 811a6...3f5 Ja, da sitter man tynt i det Fra spøk til alvor. Jeg har selv hatt gad, som i likhet med sosial angst er svært livsbegrensende. Det var ingen venner/behandlere som hjalp meg ut av dette. Det ble til slutt meg selv. Jeg hadde en god lege det skal sies. Han ga meg beroligende til å bruke i situasjoner hvor angsten var uutholdelig og jeg opptrådte unnvikende og til slutt isolerte meg fordi jeg ikke klarte å utfordre meg selv. Han trodde på det og kognitiv atferdsterapi. Det siste utførte jeg selv. Tøffe tak, men godt betalt Anonymous poster hash: f033e...489 0 Siter
cilie Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Den viktigste enkeltfaktor mener jeg er denne: Evnen til å ta på seg en ulempe/ubehag i dag for å oppnå en fordel senere = utsettelse av behovstilfredsstillelse der dette er hensiktsmessig, Behovstilfredsstillelse inkluderer det å unngå ubehag. Jeg digger den definisjonen og skal skrive den ut i stor skrift! Da hadde jeg forhåpentligvis droppet å spise opp 250g sjokolade istedenfor middag i dag - og på en mandag. Huff! 0 Siter
gråstein Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Skrevet 12. mai 2015 har du ingen venner? kjæreste? Hvilken del av setningen "Har ingen mennesker rundt meg." er det du ikke forstod? 0 Siter
gråstein Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Skrevet 12. mai 2015 Man burde i hvertfall slutte å forvente hjelo i det offentlige helsevesen om den hjelpen ikke finnes der. Søke andre muligheter? Livet skal være mer enn å holde ut. *LOL* Hva da? Gå til healer? Nei, toget har gått, og det er bare å håpe man ikke plages for lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.