AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har fått diagnosen PTSD og Panikkangst. Jeg har ikke hatt effekt av kognitiv samtalebehandling, og medisiner er man svært restriktive med å skrive ut. Jeg har derimot fått opplyst at detter mulig å få forskrevet medisinsk Cannabis i Nederland. Den legen jeg har vært i dialog med skrev ikkje dette ut mot PTSD. Er det noen som har erfaring med dette som kan kanalisere meg inn mot rette vedkommende?Anonymous poster hash: 73c8a...633 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har fått diagnosen PTSD og Panikkangst. Jeg har ikke hatt effekt av kognitiv samtalebehandling, og medisiner er man svært restriktive med å skrive ut. Jeg har derimot fått opplyst at detter mulig å få forskrevet medisinsk Cannabis i Nederland. Den legen jeg har vært i dialog med skrev ikkje dette ut mot PTSD. Er det noen som har erfaring med dette som kan kanalisere meg inn mot rette vedkommende?Anonymous poster hash: 73c8a...633 Du får ikke det Norge da cannabis er "farlig". Trippeldose SSRI får du kastet etter deg. Anonymous poster hash: 28be4...7fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Du får ikke det Norge da cannabis er "farlig". Trippeldose SSRI får du kastet etter deg. Anonymous poster hash: 28be4...7fa Sant de hiver ssrier etter deg. Som om det ikke er like farlig som cannabis. Det er flere som har dødd av ssri enn cannabis Anonymous poster hash: aaee3...4fc 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Sant de hiver ssrier etter deg. Som om det ikke er like farlig som cannabis. Det er flere som har dødd av ssri enn cannabis Anonymous poster hash: aaee3...4fc Har du noen dokumentasjon på dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.