Gå til innhold

Fysisk eller psykisk?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det kom seg endel når jeg hadde slappet litt av, ble så fjern og trodde alt skulle forsvinne. Det var ekkelt, det er jo sant at jeg pleier å være sånn når jeg begynner å bli dårlig og. Det er vel en blanding av alt mulig. 

Skrevet

Jeg spiste en helt normal porsjon men jeg var veldig sulten da. 

Man kan lett bli dårlig om man er veldig sulten når man spiser. Ihvertfall blir jeg det. Vi får håpe det er tilfeldig og ikke at du begynner å bli dårlig igjen.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Man kan lett bli dårlig om man er veldig sulten når man spiser. Ihvertfall blir jeg det. Vi får håpe det er tilfeldig og ikke at du begynner å bli dårlig igjen.

Ja får virkelig håpe det, er så rar igjen nå. Liker ikke dette  :(

Ja det var jo rart det begynte mens jeg spiste og var ekkel hele ettermiddagen. Er jo redd det er noe alvorlig galt med meg. 

Endret av stjernestøv
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er helt sikkert psykisk.

stjernestøv
Skrevet

Det er helt sikkert psykisk.

Ok, da vet jeg iallefall at jeg ikke er nær døden, men ikke noe gøy hvis jeg begynner å bli dårlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...