Gå til innhold

Jeg har drømmejobben, men.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

En slik jobb drømte jeg om helt fra ungdommen av. Jeg fikk oppfylt drømmen til slutt. Når jeg er bra så koser jeg meg på jobb. Men jeg sliter mye med uro og periodevis tretthet, og det passer dårlig sammen med en sittestillende jobb. Jeg dupper av og vet mange ganger ikke hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom arbeidsdagene. Jeg har det veldig travelt for tiden, og takler dårlig både stress og kritikk. I dag tok jeg igjen en sobril. Klarte ikke uroen lenger. Men da forverres trettheten. Jeg må velge mellom to onder.

Jeg er glad i både jobben og arbeidsmiljø. Det er ingenting annet jeg kunne tenkt meg å jobbe med. Jeg er klar over at arbeidsdagene varierer for alle, men er dette normale arbeidsdager for folk flest?

Skrevet

Om det er normalt å sovne? Jeg hadde nok gjort det for jeg klarer ikke sitte stille forran en pc-skjerm. Men om det "bare" er en periode du er i så kunne du kanskje jobbet 80%, kommet litt senere så du fikk sovet litt lenger om morgenen.

Skrevet

Om det er normalt å sovne? Jeg hadde nok gjort det for jeg klarer ikke sitte stille forran en pc-skjerm. Men om det "bare" er en periode du er i så kunne du kanskje jobbet 80%, kommet litt senere så du fikk sovet litt lenger om morgenen.

Trettheten kommer til ubestemte tider uavhengig av hvordan jeg har sovet. Det er perioder som er bedre og perioder som er verre.

Skrevet

Trettheten kommer til ubestemte tider uavhengig av hvordan jeg har sovet. Det er perioder som er bedre og perioder som er verre.

Høres slitsomt ut. Har du tatt det opp med legen? Du burde kanskje ta en blodprøve ihvertfall.

Gjest Gargamel
Skrevet

Det er ikke helt uvanlig at folk kan duppe litt av foran PC-skjermen eller i kjedelige møter. Jeg foreslår at du bryter opp, tar litt pauser og beveger deg når du merker at du glipper litt med øynene. Kaffe hjelper nesten ikke.

Det aller beste er nok en "powernap" sånn som yrkessjåfører tar, men det kan jo hende noen synes det ser rart ut.

Skrevet

Høres slitsomt ut. Har du tatt det opp med legen? Du burde kanskje ta en blodprøve ihvertfall.

Jeg har vært til utredning. Dette må jeg nok bare leve med i perioder. Prøver kanskje å øke levaxin for å se om det hjelper.

Skrevet

Det er ikke helt uvanlig at folk kan duppe litt av foran PC-skjermen eller i kjedelige møter. Jeg foreslår at du bryter opp, tar litt pauser og beveger deg når du merker at du glipper litt med øynene. Kaffe hjelper nesten ikke.

Det aller beste er nok en "powernap" sånn som yrkessjåfører tar, men det kan jo hende noen synes det ser rart ut.

Jeg prøver å bryte opp litt og bevege meg. Men jeg må jo få gjort jobben også.

Skrevet

Jeg kan være ganske mye trøtt i løpet av dagen. For meg hjelper det å bevege meg, åpne et vindu - og om mulig en tur ut og rundt kvartalet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å bryte opp litt og bevege meg. Men jeg må jo få gjort jobben også.

Drikker du kaldt vann? Om ikke, forsøk det!

Anonymous poster hash: 2144f...f94

Skrevet

Drikker du kaldt vann? Om ikke, forsøk det!   Anonymous poster hash: 2144f...f94

Ja jeg drikker kaldt vann. Det rådet tror jeg at jeg leste tidligere en gang.

Skrevet

Jeg kan være ganske mye trøtt i løpet av dagen. For meg hjelper det å bevege meg, åpne et vindu - og om mulig en tur ut og rundt kvartalet.

Jeg har mange ganger ønsket jeg kunne åpne et vindu når jeg blir trett, men av forskjellige årsaker kan jeg ikke det. Jeg har som oftest en spasertur i løpet av dagen, men trettheten siger fort innpå igjen når jeg setter meg ned igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...