Gå til innhold

Er jeg spennende?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

90% av kloden "tror" på noe "merkelig"

De aller fleste av disse gjør det grunnet manipulering/barnemishandling utført av samfunnet/foreldrene i barndomsårene

De resterende gjør det grunnet psykdom

Som eksperten nevner så er det trolig psykdom i ditt tilfelle og det er synd. Jeg deler dog ikke ekspertens syn om at religiøsitet grunnet barnemishandling er noe særlig bedre enn den psykdomsrelaterte versjonen (hvor fantasiene kommer innenfra og ikke grunnet manipulering i barndommen). Trist begge deler

Og ja du er en snill og god person, det er det ingen tvil om

Anonymous poster hash: fb421...682

Takk. Vet jo jeg har vært syk, så det er vel en salig blanding. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg tror ikke jeg syns du er spennende, jeg kan ikke komme på noen personer jeg syns er spennende. De menneskene jeg syns er interessante er de som kan mer enn meg om ting som opptar meg. Tro opptar meg ikke. Jeg kan alikevel ikke si at jeg mener du er syk som har den troen du har. Det er ikke opp til meg å bedømme hvilken tro som er syk og ikke. Det er ikke mer sykt enn kristendom, islam, jødedom o.s.v. Jeg syns folk får ha sin tro i fred så lenge den ikke skader andre. Og er det en ting jeg er sikker på så er det at du ikke skader andre. Du er et godt menneske og jeg er glad du skriver innlegg på dol :)

Takk. Han ser nok ikke på meg som syk den sykepleieren heller, det er mitt inntrykk. 

Madelenemie
Skrevet

Nei det er vel ikke alltid like lett å forstå, måtte forklare mye i dag til sykepleieren for han forstod ikke. Du er også snill.

:-)

Ja jeg er snill.

Glad jeg vet det, gjør feil:-) men fint når andre, som deg skjønner ens intensjoner.

Du er et godt menneske Stjernestøv, om bare flere var så god som deg:-)

stjernestøv
Skrevet

:-)

Ja jeg er snill.

Glad jeg vet det, gjør feil:-) men fint når andre, som deg skjønner ens intensjoner.

Du er et godt menneske Stjernestøv, om bare flere var så god som deg:-)

Tusen takk og i likemåte :-)

stjernestøv
Skrevet

Det er jo fint at folk syns jeg er snill da, da gjør jeg nok noe bra sikkert :-)

Jeg vil jo være et godt menneske. 

Skrevet

Det er jo fint at folk syns jeg er snill da, da gjør jeg nok noe bra sikkert :-)

Jeg vil jo være et godt menneske.

Jeg har lenge syntes du har vært utrolig snill og sympatisk :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg har lenge syntes du har vært utrolig snill og sympatisk :)

Takk :-) Nå tør jeg snart ikke skrive her mer. 

Ditto :-)

stjernestøv
Skrevet

Men det er nok ikke lenge før den sykepleieren slutter å komme hit, han deler jo ikke min tro og de ser annerledes på ting i psykiatrien. 

AnonymBruker
Skrevet

Men det er nok ikke lenge før den sykepleieren slutter å komme hit, han deler jo ikke min tro og de ser annerledes på ting i psykiatrien. 

Hvis du hadde trodd på vetter og troll, hadde du forventet av psykiatrien skulle trodd på dette?

Anonymous poster hash: ab56d...3f8

stjernestøv
Skrevet

Hvis du hadde trodd på vetter og troll, hadde du forventet av psykiatrien skulle trodd på dette?

Forventer vel ikke at psykiatrien skal tro på det, kan jo ikke forvente noe annet enn respekt heller. Men jeg følte innerst inne at han ikke likte det jeg sa, spesielt det med at vi har valgt våre foreldre før vi ble født. Han sa hva var vitsen med at han kom hit da siden alt var forutbestemt, da sa jeg vi kunne skape vårt eget liv og det er meningen. Han spurte om de sultende barna i Afrika, hvorfor de hadde valgt det. Men det er ikke egoet som velger, det er vårt høyeste selv. 

Dessuten vetter og troll finnes på astralplanet. 

AnonymBruker
Skrevet

Forventer vel ikke at psykiatrien skal tro på det, kan jo ikke forvente noe annet enn respekt heller. Men jeg følte innerst inne at han ikke likte det jeg sa, spesielt det med at vi har valgt våre foreldre før vi ble født. Han sa hva var vitsen med at han kom hit da siden alt var forutbestemt, da sa jeg vi kunne skape vårt eget liv og det er meningen. Han spurte om de sultende barna i Afrika, hvorfor de hadde valgt det. Men det er ikke egoet som velger, det er vårt høyeste selv. 

Dessuten vetter og troll finnes på astralplanet. 

Beklager å si det, men dette høres rett og slett ikke friskt ut.

stjernestøv
Skrevet

Beklager å si det, men dette høres rett og slett ikke friskt ut.

I går følte jeg meg ikke bra.

AnonymBruker
Skrevet

I går følte jeg meg ikke bra.

Tror det er dumt å bruke så mye tid på det "åndelige" hvis du blir syk av det.

stjernestøv
Skrevet

Tror det er dumt å bruke så mye tid på det "åndelige" hvis du blir syk av det.

Men jeg hadde ikke brukt tid på det åndelige i helgen, hadde bare gjort litt husarbeid så følte jeg meg dårlig. Det er i meg på en måte det åndelige, jeg tenker sånn. Men har lyst å begynne på en ny bok da. Men du har rett, jeg må være litt obs så jeg ikke blir for oppslukt i det. Det er jo hverdagen som teller, skrelle poteter osv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...