Gå til innhold

NHD/Hvordan komme seg ut av en bipolar depresjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært lett manisk i flere uker. (Skrev innlegg her tidligere i dag.) Nå er jeg ganske dypt deprimert. Hvordan komme seg ut av denne depresjonen på egenhånd? Bruker Lamictal og AP.

Har ikke noe tilbud i psykiatrien og fastlegen har svangerskapspermisjon. Orker ikke gå til en ukjent vikar.

Så derfor lurer jeg på hva jeg selv kan gjøre? Lamictal verdien ligger på anbefalt verdi.

Anonymous poster hash: cdc28...c4c

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis AP er Seroquel, bør dosen være 300 mg.

Hvis det er et annet AP, bør du vurdere et skifte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis AP er Seroquel, bør dosen være 300 mg.

Hvis det er et annet AP, bør du vurdere et skifte.

Ja ok, men det er ikke "noe annet" som kan få meg opp igjen når det er snakk om en bipolar depresjon? Vanskelig det der med å bytte AP når jeg ikke går til noen behandler..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sunn mat, lystfylte aktiviteter, mosjon hver dag. Det hjelper, men jeg kan ikke si at det er tilstrekkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...