Gå til innhold

Trenger tips til å føle meg bedre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er deprimert.. Sitter passiv i sofaen.. Føler tungsinn.. Har vondt i kroppen og litt hovne lymfekjertler.. Tenker at jeg _bør_ sysselsette meg noe, men tungt å komme igang.. Føler meg psykisk og fysisk svak..Noen tips til hvordan komme igang, bortsett fra å gå tur da det føles ut som jeg har en kraftig forkjølelse i kroppen..

Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3

stjernestøv
Skrevet

Tror jeg er deprimert.. Sitter passiv i sofaen.. Føler tungsinn.. Har vondt i kroppen og litt hovne lymfekjertler.. Tenker at jeg _bør_ sysselsette meg noe, men tungt å komme igang.. Føler meg psykisk og fysisk svak..Noen tips til hvordan komme igang, bortsett fra å gå tur da det føles ut som jeg har en kraftig forkjølelse i kroppen..

Gjøre litt husarbeid? Men det er utrolig kjedelig da, kanskje du skulle gjøre noe lystbetont? Gå på cafe med en venn?

AnonymBruker
Skrevet

Gjøre litt husarbeid? Men det er utrolig kjedelig da, kanskje du skulle gjøre noe lystbetont? Gå på cafe med en venn?

Takk for tips stjernestøv. Hadde virkelig trengt å få gjort litt husarbeid ja. Det bruker jo å føles bra ut etterpå det også. Har ikke mange venner å gå på cafe med. De jeg har er opptatt med sitt, jobb og barn.

stjernestøv
Skrevet

Takk for tips stjernestøv. Hadde virkelig trengt å få gjort litt husarbeid ja. Det bruker jo å føles bra ut etterpå det også. Har ikke mange venner å gå på cafe med. De jeg har er opptatt med sitt, jobb og barn.

:) Ja det føles godt etter husarbeid, ta litt og litt. Bare støvsuge litt og skifte duker hjelper på, blir litt nytt da på en måte. Skulle gjerne gått på cafe med deg jeg :) Så går det jo an å gå på cafe alene da, men det liker ikke jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

:) Ja det føles godt etter husarbeid, ta litt og litt. Bare støvsuge litt og skifte duker hjelper på, blir litt nytt da på en måte. Skulle gjerne gått på cafe med deg jeg :) Så går det jo an å gå på cafe alene da, men det liker ikke jeg. 

Skal begynne i det små ja. Du virker så snill stjernestøv, takk for at du svarte. :-)

stjernestøv
Skrevet

Skal begynne i det små ja. Du virker så snill stjernestøv, takk for at du svarte. :-)

Takk for det :) Ja begynn i det små, alt hjelper :)

Skrevet

Du bør i hvert fall komme deg i jevnlig fysisk aktivitet når forkjølelsen går over. 

Gjest Ladytron
Skrevet

Siden du er forkjølet er det gjerne greit å ta det litt med ro. Jeg liker å velge meg ut en TV-serie som ser bra ut, og ha TV-serie maraton hvis jeg har det sånn. Kan jo lese bøker også, men synes det er litt mer ork, spesielt når ikke energinivået er på topp. Det viktigste er vel å få tankene bort fra tungsinnet, å få flyttet fokus.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør i hvert fall komme deg i jevnlig fysisk aktivitet når forkjølelsen går over. 

Jeg har vært mye i fysisk aktivitet før jeg ble syk. Har gått ned over 8 kg siden jul. Men absolutt så skal jeg begynne igjen når forkjølelsen er over. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Siden du er forkjølet er det gjerne greit å ta det litt med ro. Jeg liker å velge meg ut en TV-serie som ser bra ut, og ha TV-serie maraton hvis jeg har det sånn. Kan jo lese bøker også, men synes det er litt mer ork, spesielt når ikke energinivået er på topp. Det viktigste er vel å få tankene bort fra tungsinnet, å få flyttet fokus.

Godt forslag. :-)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Du kan skrive en liste over ting du vil ha gjort på kort sikt, lang sikt, og fint å få gjort men ikke nødvendig.

Så stryker du en og en ting du gjør, det er ganske tilfredstillende å se at ting blir gjort:-)

Listene beholder du, og jobber på litt og litt hver dag:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...