AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Tror jeg er deprimert.. Sitter passiv i sofaen.. Føler tungsinn.. Har vondt i kroppen og litt hovne lymfekjertler.. Tenker at jeg _bør_ sysselsette meg noe, men tungt å komme igang.. Føler meg psykisk og fysisk svak..Noen tips til hvordan komme igang, bortsett fra å gå tur da det føles ut som jeg har en kraftig forkjølelse i kroppen.. Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Tror jeg er deprimert.. Sitter passiv i sofaen.. Føler tungsinn.. Har vondt i kroppen og litt hovne lymfekjertler.. Tenker at jeg _bør_ sysselsette meg noe, men tungt å komme igang.. Føler meg psykisk og fysisk svak..Noen tips til hvordan komme igang, bortsett fra å gå tur da det føles ut som jeg har en kraftig forkjølelse i kroppen.. Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Gjøre litt husarbeid? Men det er utrolig kjedelig da, kanskje du skulle gjøre noe lystbetont? Gå på cafe med en venn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Gjøre litt husarbeid? Men det er utrolig kjedelig da, kanskje du skulle gjøre noe lystbetont? Gå på cafe med en venn? Takk for tips stjernestøv. Hadde virkelig trengt å få gjort litt husarbeid ja. Det bruker jo å føles bra ut etterpå det også. Har ikke mange venner å gå på cafe med. De jeg har er opptatt med sitt, jobb og barn. Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Takk for tips stjernestøv. Hadde virkelig trengt å få gjort litt husarbeid ja. Det bruker jo å føles bra ut etterpå det også. Har ikke mange venner å gå på cafe med. De jeg har er opptatt med sitt, jobb og barn. Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Ja det føles godt etter husarbeid, ta litt og litt. Bare støvsuge litt og skifte duker hjelper på, blir litt nytt da på en måte. Skulle gjerne gått på cafe med deg jeg Så går det jo an å gå på cafe alene da, men det liker ikke jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Ja det føles godt etter husarbeid, ta litt og litt. Bare støvsuge litt og skifte duker hjelper på, blir litt nytt da på en måte. Skulle gjerne gått på cafe med deg jeg Så går det jo an å gå på cafe alene da, men det liker ikke jeg. Skal begynne i det små ja. Du virker så snill stjernestøv, takk for at du svarte. :-) Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Skal begynne i det små ja. Du virker så snill stjernestøv, takk for at du svarte. :-) Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Takk for det Ja begynn i det små, alt hjelper 0 Siter
Janus30 Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Tror jeg er deprimert.. Sitter passiv i sofaen.. Føler tungsinn.. Har vondt i kroppen og litt hovne lymfekjertler.. Tenker at jeg _bør_ sysselsette meg noe, men tungt å komme igang.. Føler meg psykisk og fysisk svak..Noen tips til hvordan komme igang, bortsett fra å gå tur da det føles ut som jeg har en kraftig forkjølelse i kroppen.. Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Du bør i hvert fall komme deg i jevnlig fysisk aktivitet når forkjølelsen går over. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Tror jeg er deprimert.. Sitter passiv i sofaen.. Føler tungsinn.. Har vondt i kroppen og litt hovne lymfekjertler.. Tenker at jeg _bør_ sysselsette meg noe, men tungt å komme igang.. Føler meg psykisk og fysisk svak..Noen tips til hvordan komme igang, bortsett fra å gå tur da det føles ut som jeg har en kraftig forkjølelse i kroppen.. Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Siden du er forkjølet er det gjerne greit å ta det litt med ro. Jeg liker å velge meg ut en TV-serie som ser bra ut, og ha TV-serie maraton hvis jeg har det sånn. Kan jo lese bøker også, men synes det er litt mer ork, spesielt når ikke energinivået er på topp. Det viktigste er vel å få tankene bort fra tungsinnet, å få flyttet fokus. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Du bør i hvert fall komme deg i jevnlig fysisk aktivitet når forkjølelsen går over. Jeg har vært mye i fysisk aktivitet før jeg ble syk. Har gått ned over 8 kg siden jul. Men absolutt så skal jeg begynne igjen når forkjølelsen er over. :-) Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Siden du er forkjølet er det gjerne greit å ta det litt med ro. Jeg liker å velge meg ut en TV-serie som ser bra ut, og ha TV-serie maraton hvis jeg har det sånn. Kan jo lese bøker også, men synes det er litt mer ork, spesielt når ikke energinivået er på topp. Det viktigste er vel å få tankene bort fra tungsinnet, å få flyttet fokus. Godt forslag. :-) Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 0 Siter
Madelenemie Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Tror jeg er deprimert.. Sitter passiv i sofaen.. Føler tungsinn.. Har vondt i kroppen og litt hovne lymfekjertler.. Tenker at jeg _bør_ sysselsette meg noe, men tungt å komme igang.. Føler meg psykisk og fysisk svak..Noen tips til hvordan komme igang, bortsett fra å gå tur da det føles ut som jeg har en kraftig forkjølelse i kroppen.. Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Anonymous poster hash: 0ac4e...2e3 Hei! Du kan skrive en liste over ting du vil ha gjort på kort sikt, lang sikt, og fint å få gjort men ikke nødvendig. Så stryker du en og en ting du gjør, det er ganske tilfredstillende å se at ting blir gjort:-) Listene beholder du, og jobber på litt og litt hver dag:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.