Gå til innhold

NHD/ang risperdal

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvis jeg skal øke risperdal igjen skal jeg ta ta 2 mg om morningen og 1 mg om kvelden,eller omvendt?

Tror ikke jeg klarer dette og fikk tips om å øke igjen, men er redd for å øke. Er det mye forskjell på 2 mg og 3 mg?

stjernestøv
Skrevet

Blir så redd når jeg blir som dette :( Aldri skal jeg klare det uansett hvor mye jeg prøver, og nå tar jeg jo 2 mg og alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir så redd når jeg blir som dette :( Aldri skal jeg klare det uansett hvor mye jeg prøver, og nå tar jeg jo 2 mg og alt.

Blir hvordan da?

Anonymous poster hash: 3183a...b60

stjernestøv
Skrevet

Blir hvordan da?

Kjenner energier i kroppen hele tiden og blir dårlig av det, de er så sterke og jeg må legge meg. Klarer ikke fungere da, skulle gå en tur med måtte snu. Alt ble så fjernt og jeg klarer ikke fokusere på en måte...på fortauet. 

stjernestøv
Skrevet

Hadde det ikke vært for de energiene, lurer jo på hvor de kommer fra. Tror de kommer fra universet et sted, men forstår ikke hva de gjør med meg og hvorfor. Det gikk jo så fint i helgen, fikk gjort husarbeid og alt. Fikk ikke gjort noe når jeg tok 4 mg. Det er som å velge mellom to onder. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg anbefaler en økning, og da skal du ta 1 mg om morgenen og 2 mg om kvelden. Eller 3 mg om kvelden.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Jeg anbefaler en økning, og da skal du ta 1 mg om morgenen og 2 mg om kvelden. Eller 3 mg om kvelden.

Ok, takk da gjør jeg det da,alt på en gang? Da tar jeg heller 1 mg om morningen og 2 mg om kvelden. Men det var kanskje ikke så dumt det å ta alt på en gang, det var det du mente?

Endret av stjernestøv
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

De fleste tar hele døgndosen om kvelden. Men om du heller ønsker å ta 1 + 2, så er det også helt ok.

stjernestøv
Skrevet

De fleste tar hele døgndosen om kvelden. Men om du heller ønsker å ta 1 + 2, så er det også helt ok.

Nei jeg vil ta alt om kvelden i sjutiden, da har jeg tatt 2 mg nå og tar 3 mg i morgen kveld. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...