AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 Skrevet 14. mai 2015 Er det vanlig under mani at man veksler mellom aggresjon, irritasjon og en plutselig ekstrem rusfølelse, en slags speed og exstacy i hele kroppen, da føler man at manien endelig er 100%, etter måneder med irritasjon og besatthet En rusfølelse man aldri kan glemme selv om man ikke hadde rørt rusmidler, kun rusa på månedslange insomnia PANG! Jeg glemmer aldri dette J,30Anonymous poster hash: 005b3...c56 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mai 2015 Skrevet 14. mai 2015 JA, det er mange som beskriver manien som en slags rus. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 Skrevet 14. mai 2015 Min hypomani var også sånn. Anonymous poster hash: b07a1...c15 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 17. mai 2015 Skrevet 17. mai 2015 Avgjort. Nå har ikke jeg prøvd speed, så jeg kan ikke sammenligne. Men jeg husker jeg sa til min psykiater at jeg ikke trengte noen rusmidler da han spurte om jeg brukte noen. Jeg var jo så på toppen av verden uten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.