Gå til innhold

Vil ikke kjenne energi.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Føler jeg kjenner litt mindre energi i dag, men det er jo så opp og ned. Er redd for at det vil komme og overmanne meg, og i dag skal vi grille og alt. Hvor lang tid vil det gå før jeg ikke kjenner energi igjen etter jeg har økt? Har funnet ut at jeg vil ikke kjenne energi mer, det er så slitsomt og jeg vet jo at ap stenger igjen. Og jeg tåler jo mindre og mindre, må jo kunne klare å gå tur og besøke folk og ha besøk. I går var jeg innom mine foreldre og jeg var så rar, skrev det til mor min på melding etterpå at jeg ble rar. Hun sa jeg måtte sagt det så skulle hun fulgt meg hjem, men jeg vil ikke det. Må kunne klare å gå ute selv, føler meg så ekkel i dag...ekle følelser i kroppen. Vet ikke hva som er rett lenger, trodde jo jeg kunne klare meg med 2 mg da men nå har jeg økt til 3 mg. 

stjernestøv
Skrevet

Og nå har jeg gått ned 2,5 kg fordi jeg har kuttet ut sjokolade, sluttet sist lørdag. Men så er det den røyken, det er ikke sunt. Røyker så mye og jeg vet ikke hva jeg skal finne på uten røyken, men har virkelig lyst å slutte. Bare kutte helt ut, vil være ren i mine legemer. Det går jo ikke med røyken, og tenker jo på hva medisinen gjør også. Det er så mye å tenke på. 

stjernestøv
Skrevet

Men det var jo sikkert det beste å øke, det virker vel ganske kjapt det? 

Ikke det at jeg vil ha andre tanker, men merker jo tanker fort forandrer seg. Det er de energiene som plager meg, men det går nok bra nå. Det er jo bra :-)

Beklager at jeg skriver så mye, skal prøve å begrense meg :-)

Skrevet

Jeg tror bare det er AP som kan gjøre at du kjenner mindre av dette. Røyk og kaffe virker motsatt av AP så prøv å begrense dette så godt du kan.

Jeg synes det er ille at du må styre med dette her på egen hånd. Optimalt sett burde du hatt en lege som tok seg av all dosering for deg. I mellomtiden bør du følge rådene fra NHD. Han er jo på en måte legen vår her på DOL.

stjernestøv
Skrevet

Jeg tror bare det er AP som kan gjøre at du kjenner mindre av dette. Røyk og kaffe virker motsatt av AP så prøv å begrense dette så godt du kan.

Jeg synes det er ille at du må styre med dette her på egen hånd. Optimalt sett burde du hatt en lege som tok seg av all dosering for deg. I mellomtiden bør du følge rådene fra NHD. Han er jo på en måte legen vår her på DOL.

Røyk er noe stort dritt! Det er jo bare gift, forstår ikke hvorfor jeg røyker. Ja og nå har jeg økt ap så da vil jeg kjenne mindre av det. 

Det er jeg som må styre det på egenhånd, det er jo mitt liv og jeg som vet hvordan jeg har det. Psykiateren som var her sa jo jeg kunne øke til 3 mg, men jeg likte jo å kjenne energier igjen, det var jo så lenge siden. Så han sa det var jeg som visste hvordan jeg hadde det, at det overmanner meg har jeg meg selv å takke for. Vet jo at ap stenger igjen og beskytter meg, så det er ikke legen sitt ansvar. Ja vi må høre på nhd :-) Ingen kjenner meg bedre nå enn dere her inne, det er jo her jeg skriver om det. 

Skrevet

Røyk er noe stort dritt! Det er jo bare gift, forstår ikke hvorfor jeg røyker. Ja og nå har jeg økt ap så da vil jeg kjenne mindre av det. 

Det er jeg som må styre det på egenhånd, det er jo mitt liv og jeg som vet hvordan jeg har det. Psykiateren som var her sa jo jeg kunne øke til 3 mg, men jeg likte jo å kjenne energier igjen, det var jo så lenge siden. Så han sa det var jeg som visste hvordan jeg hadde det, at det overmanner meg har jeg meg selv å takke for. Vet jo at ap stenger igjen og beskytter meg, så det er ikke legen sitt ansvar. Ja vi må høre på nhd :-) Ingen kjenner meg bedre nå enn dere her inne, det er jo her jeg skriver om det.

Når jeg mente styre med det på egen hånd, så mente jeg at det å behandle en psykoselidelse er kjempevanskelig, det har jo NHD sagt flere ganger. Det er jo ikke bare å ta mest mulig medisiner, da blir man apatisk og "død innvendig" - men samtidig må du få effekt slik at du ikke plages. Det er jo rart hvis man skal klare å ordne dette selv :-) det kan jo heller ikke være forventet.

stjernestøv
Skrevet

Når jeg mente styre med det på egen hånd, så mente jeg at det å behandle en psykoselidelse er kjempevanskelig, det har jo NHD sagt flere ganger. Det er jo ikke bare å ta mest mulig medisiner, da blir man apatisk og "død innvendig" - men samtidig må du få effekt slik at du ikke plages. Det er jo rart hvis man skal klare å ordne dette selv :-) det kan jo heller ikke være forventet.

Vanskelig er det ja samme hva det er. 

Skrevet

Vanskelig er det ja samme hva det er. 

Hvordan går det med deg? Har du økt til 3 nå? Jeg synes det er et positivt tegn at du ikke ønsker å kjenne så mye på energiene, de sliter deg jo fullstendig ut.

stjernestøv
Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du økt til 3 nå? Jeg synes det er et positivt tegn at du ikke ønsker å kjenne så mye på energiene, de sliter deg jo fullstendig ut.

Har økt til 3 mg nå, og merker jeg kjenner mindre energi. Men måtte ta vival i dag, måtte følge sønnen min som har tannlegeskrekk til tannlegen. Jeg har merket tankene har forandret seg etter eg reduserte, håper det kommer seg nå.

stjernestøv
Skrevet

Selvfølgelig var det ikke gode energier hos tannlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...