stjernestøv Skrevet 15. mai 2015 Skrevet 15. mai 2015 Hjelper det at jeg har økt risperdal allerede? Syns jeg kjenner mindre energier nå, eller er det tilfeldig? Får virkelig ikke håpe det kommer igjen...... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mai 2015 Skrevet 15. mai 2015 Hvis en fra før lå like under grensen for nødvendig dose, kan en positiv endring komme så raskt etter doseøkning. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Skrevet 15. mai 2015 Hvis en fra før lå like under grensen for nødvendig dose, kan en positiv endring komme så raskt etter doseøkning. Ok, takk :-) Trodde nesten det var placebo. 0 Siter
Gondor Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Hjelper det at jeg har økt risperdal allerede? Syns jeg kjenner mindre energier nå, eller er det tilfeldig? Får virkelig ikke håpe det kommer igjen......[/quoteHei stjernestøv! Godt å lese at du føler deg bedre. Vi får håpe det varer lenge. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Skrevet 16. mai 2015 Hei igjen. Kjenner ihvertfall ikke energier så godt lenger, men blir så rar innimellom og det svimler for meg. Vet ikke hva det er i grunn. 0 Siter
Gondor Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Hei igjen. Kjenner ihvertfall ikke energier så godt lenger, men blir så rar innimellom og det svimler for meg. Vet ikke hva det er i grunn.Jeg skjønner ikke hva du mener med energier. Kan du forklare? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Skrevet 16. mai 2015 Jeg skjønner ikke hva du mener med energier. Kan du forklare? Kjente så godt noen energier som kom fra universet, de jobbet med kroppen min uten at jeg vet hvorfor. Det har blitt svakere nå, det var så utrolig sterkt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Hei igjen. Kjenner ihvertfall ikke energier så godt lenger, men blir så rar innimellom og det svimler for meg. Vet ikke hva det er i grunn. Kan være noe så enkelt som lavt blodtrykk. Dette med energier skjønne rjeg inen ting av. Anonymous poster hash: 74f59...6ba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Skrevet 16. mai 2015 Kan være noe så enkelt som lavt blodtrykk. Dette med energier skjønne rjeg inen ting av. Anonymous poster hash: 74f59...6ba Ja det kan jo være det og det er jo ikke farlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.