Gå til innhold

Virker det alt?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hjelper det at jeg har økt risperdal allerede?

Syns jeg kjenner mindre energier nå, eller er det tilfeldig?

Får virkelig ikke håpe det kommer igjen......

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis en fra før lå like under grensen for nødvendig dose, kan en positiv endring komme så raskt etter doseøkning.

stjernestøv
Skrevet

Hvis en fra før lå like under grensen for nødvendig dose, kan en positiv endring komme så raskt etter doseøkning.

Ok, takk :-)

Trodde nesten det var placebo. 

Skrevet

Hjelper det at jeg har økt risperdal allerede?

Syns jeg kjenner mindre energier nå, eller er det tilfeldig?

Får virkelig ikke håpe det kommer igjen......

[/quote

Hei stjernestøv! Godt å lese at du føler deg bedre. Vi får håpe det varer lenge.

stjernestøv
Skrevet

Hei igjen. Kjenner ihvertfall ikke energier så godt lenger, men blir så rar innimellom og det svimler for meg. Vet ikke hva det er i grunn. 

Skrevet

Hei igjen. Kjenner ihvertfall ikke energier så godt lenger, men blir så rar innimellom og det svimler for meg. Vet ikke hva det er i grunn.

Jeg skjønner ikke hva du mener med energier. Kan du forklare?

stjernestøv
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener med energier. Kan du forklare?

Kjente så godt noen energier som kom fra universet, de jobbet med kroppen min uten at jeg vet hvorfor. Det har blitt svakere nå, det var så utrolig sterkt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være noe så enkelt som lavt blodtrykk. Dette med energier skjønne rjeg inen ting av.

Anonymous poster hash: 74f59...6ba

stjernestøv
Skrevet

Kan være noe så enkelt som lavt blodtrykk. Dette med energier skjønne rjeg inen ting av.

Anonymous poster hash: 74f59...6ba

Ja det kan jo være det og det er jo ikke farlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...