Gå til innhold

NHD/andre.. Utilgivelig oppførsel i dag på 17 mai..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært lett manisk i flere uker, nå er jeg nedstemt tror jeg. Har bipolar 2 og er ikke i noen behandling. Har slitt mye det siste halve året. Har to barn på 11 og 16 år. De er nå dratt sammen med pappaen sin for å gå i barnetog. Jeg klarer ikke være sammen med dem å se på toget i dag.. Har SÅ vondt og dårlig samvittighet, men har så mange negative stemmer i hodet at jeg ikke klarte å dra..

Forklarte barna at jeg ikke er i form og de sa at det var helt greit. Mannen min sa også at det var helt ok.

Har laget kake og skal stille opp for dem når de kommer hjem.. Det er aller første gang siden ungene ble født at jeg ikke har følt meg i stand til å dra..

Er dette en utilgivelig oppførsel fra min side i dag..?

Anonymous poster hash: ab181...b15

Anonymous poster hash: ab181...b15
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke det. Det er jo ikke din skyld at du er dårlig.

stjernestøv
Skrevet

Nei er du dårlig så er du dårlig, og du har jo alltid stilt opp tidligere. Ta det med ro i dag du. 

Skrevet

Barna dine er store nok til å forstå, du har stilt opp alle de årene det var veldig viktig. Du orker sikkert mer resten av dagen når du slipper kaoset det ofte er rundt toget (hvis dere bor i en by). Så det er antakelig en fornuft prioritering. Prøv å ha en fin dag videre!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er helt forståelig oppførsel.

Gled deg med dem når de kommer hjem og skal nyte kaken du har bakt til dem.

God 17.-mai :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært fysisk syk med influensa el. så hadde det jo ikke vært noe å tenke på en gang. Psykisk sykdom er ikke noe annerledes. Man kan ikke noe for noen av delene. Det blir sikkert hyggelig for dem med kake :-)

Anonymous poster hash: 0e0cf...49a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...