AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har dessverre misbrukt Imovane i ca 50 dager. Tatt nesten 15 mg hver kveld. Nå er det slutt på medisinene og jeg har ikke samvittighet å spørre fastlegen om flere.. (Og ikke tror jeg at jeg får det heller..) Hvordan "overleve" å slutte så brått? Gruer meg VELDIG.. Takknemlig for litt tilbakemelding ang dette. Anonymous poster hash: 2e430...704 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mai 2015 Skrevet 18. mai 2015 En overlever alltid :-) Utfordringen blir at du sannsynligvis blir søvnløs kommende natt. Om du ikke skal på arbeid i morgen og/eller har ansvar for små barn, bør det være uproblematisk. Da er det bare å vente til en får sove igjen. Unngå å sove på dagtid. Om du har arbeid, kan det være at du må benytte deg av noen egenmeldingsdager inntil du får skikk på døgnrytmen igjen. Om du har ansvar for små barn, bør du kanskje spørre noen kjente om å avlaste deg på dagtid noen dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.