kmkmkm Skrevet 18. mai 2015 Skrevet 18. mai 2015 Hei Jeg fikk resept på 5 mg Zyprexa av legen. Sliter veldig med angst. Legen kaller det invalidiserende angst. Har prøvd mye forskjellig av medisiner uten hell. Ser det er mange potensielle bivirkninger på Zyprexa. Hvor stor sjanse er det for potensproblemer og nedsatt libido? Kan man bruke denne ved behov? Kan man unngå vektoppgang hvis man trener og føler med på hva man spiser? 0 Siter
kmkmkm Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Skrevet 18. mai 2015 Felleskatalogen sier 1 av 10 opplever ereksjonsproblemer og nedsatt libido. Usikker om dette kan stoles på da det samme står om mange antidepressiva og det er en underdrivelse de færreste kan tro på. Kan man føle seg "kjemisk lobotomert" av dette medikamentet? 0 Siter
missmas Skrevet 18. mai 2015 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har aldri følt meg lobotomert eller mistet libido av zyprexa Bare blitt sulten 0 Siter
kmkmkm Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Skrevet 18. mai 2015 Takk for svar missmas Jeg er alltid redd for å prøve noe nytt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.