AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Så var første natt med null Imovane unnagjort. Takk til NHD for svar i går. Økte litt på dosen med AP for jeg er generelt litt ustabil. Sov lett som en fjær i natt da jeg sov.. Og det hele ble ganske urolig med søvn. Men jeg klarte det. Gå fra 15 mg til null. Klarte ikke å holde meg våken i morges og sov en ekstra time på morgenkvisten.. Men jeg skal prøve å være i god aktivitet i dag og legge inn litt trim så jeg blir trøtt til kvelden igjen. Bare en liten oppdatering. Dette med Imovanekutt føles som en stor lettelse! :-) Anonymous poster hash: 3a22a...10b 0 Siter
frosken Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Så var første natt med null Imovane unnagjort. Takk til NHD for svar i går. Økte litt på dosen med AP for jeg er generelt litt ustabil. Sov lett som en fjær i natt da jeg sov.. Og det hele ble ganske urolig med søvn. Men jeg klarte det. Gå fra 15 mg til null. Klarte ikke å holde meg våken i morges og sov en ekstra time på morgenkvisten.. Men jeg skal prøve å være i god aktivitet i dag og legge inn litt trim så jeg blir trøtt til kvelden igjen. Bare en liten oppdatering. Dette med Imovanekutt føles som en stor lettelse! :-) Anonymous poster hash: 3a22a...10b Håper det gikk bra i natt også! Jeg tror prosessen kommer til å gå greit, blant annet fordi det virker som du selv så avgjort ønsker å slutte å bruke imovane daglig. Det går gjerne bedre når man selv er motivert for endringen:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Lykke til videre :-) Takk! Anonymous poster hash: 3a22a...10b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Håper det gikk bra i natt også! Jeg tror prosessen kommer til å gå greit, blant annet fordi det virker som du selv så avgjort ønsker å slutte å bruke imovane daglig. Det går gjerne bedre når man selv er motivert for endringen:-) Det gikk veldig bra i natt også. Sov bedre enn natt til i går. :-) Anonymous poster hash: 3a22a...10b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.