Gå til innhold

Første natt med null Imovane.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så var første natt med null Imovane unnagjort. Takk til NHD for svar i går. Økte litt på dosen med AP for jeg er generelt litt ustabil. Sov lett som en fjær i natt da jeg sov.. Og det hele ble ganske urolig med søvn. Men jeg klarte det. Gå fra 15 mg til null.

Klarte ikke å holde meg våken i morges og sov en ekstra time på morgenkvisten.. Men jeg skal prøve å være i god aktivitet i dag og legge inn litt trim så jeg blir trøtt til kvelden igjen.

Bare en liten oppdatering. Dette med Imovanekutt føles som en stor lettelse! :-)

Anonymous poster hash: 3a22a...10b
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Lykke til videre :-)

Skrevet

Så var første natt med null Imovane unnagjort. Takk til NHD for svar i går. Økte litt på dosen med AP for jeg er generelt litt ustabil. Sov lett som en fjær i natt da jeg sov.. Og det hele ble ganske urolig med søvn. Men jeg klarte det. Gå fra 15 mg til null.

Klarte ikke å holde meg våken i morges og sov en ekstra time på morgenkvisten.. Men jeg skal prøve å være i god aktivitet i dag og legge inn litt trim så jeg blir trøtt til kvelden igjen.

Bare en liten oppdatering. Dette med Imovanekutt føles som en stor lettelse! :-)

Håper det gikk bra i natt også! Jeg tror prosessen kommer til å gå greit, blant annet fordi det virker som du selv så avgjort ønsker å slutte å bruke imovane daglig. Det går gjerne bedre når man selv er motivert for endringen:-)

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til videre :-)

Takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Håper det gikk bra i natt også! Jeg tror prosessen kommer til å gå greit, blant annet fordi det virker som du selv så avgjort ønsker å slutte å bruke imovane daglig. Det går gjerne bedre når man selv er motivert for endringen:-)

Det gikk veldig bra i natt også. Sov bedre enn natt til i går. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...