GADvite Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Jeg var hos legen i dag og fikk truxal15mg,som jeg skal bruke ved behov. Jeg tok en da jeg kom hjem og sovnet på sofaen og føler meg nå rolig og en slags god varme på innsiden ,men trøtt. Går trøttheten over selvom jeg bare skal bruke den ved behov? Hvor lenge virker den? Jeg har stortsett ikke vanskeligheter for å få sove,så jeg trenger den ikke på natta. 0 Siter
Cammomille Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Trøtthetsfølelsen vil nok dabbe av litt ettervert, litt avhengig av hvor ofte du tar de. Til sammenlikning forøverig tar jeg mellom 400 - 600mg for å få sove avhengig av dagsorden. Har i tillegg 300mg jeg kan ta utover dagen ved behov. Var veldig trøtt til å begynne med, men nå har det stabilisert seg fint og jeg trives med truxal. Ikke har jeg lagt på meg noe heller, enda dosen er såpass høy. 0 Siter
GADvite Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Skrevet 19. mai 2015 Trøtthetsfølelsen vil nok dabbe av litt ettervert, litt avhengig av hvor ofte du tar de. Til sammenlikning forøverig tar jeg mellom 400 - 600mg for å få sove avhengig av dagsorden. Har i tillegg 300mg jeg kan ta utover dagen ved behov. Var veldig trøtt til å begynne med, men nå har det stabilisert seg fint og jeg trives med truxal. Ikke har jeg lagt på meg noe heller, enda dosen er såpass høy. Takk for svar,da håper jeg trøttheten dabbet av,for jeg tror de virker bra på meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.