stjernestøv Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Hvorfor blir jeg uvel av å spise lunsj med mine foreldre? Vi satt ute i solen og drakk te, så alt skulle vært fint. Men der satt jeg uvel og fjern, rare fornemmelser i kroppen. Prøver virkelig å komme meg litt ut, men er det virkelig så lurt? Hver gang jeg går ut blir jeg uvel. Men er glad jeg gikk nå da, da har jeg ihvertfall gjort noe i dag. Eller kan dette være fysisk? Eller kan det være fordi kroppen husker det jeg har glemt? Endret 20. mai 2015 av stjernestøv 0 Siter
Trine Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Det er neppe frisk luft som gjør deg uvel tror jeg. Vil tro du bare trenger venne deg til et liv som ikke er like passivt som det var før. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Skrevet 20. mai 2015 Det er neppe frisk luft som gjør deg uvel tror jeg. Vil tro du bare trenger venne deg til et liv som ikke er like passivt som det var før. Ok kanskje det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Hvorfor blir jeg uvel av å spise lunsj med mine foreldre? Vi satt ute i solen og drakk te, så alt skulle vært fint. Men der satt jeg uvel og fjern, rare fornemmelser i kroppen. Prøver virkelig å komme meg litt ut, men er det virkelig så lurt? Hver gang jeg går ut blir jeg uvel. Men er glad jeg gikk nå da, da har jeg ihvertfall gjort noe i dag. Eller kan dette være fysisk? Eller kan det være fordi kroppen husker det jeg har glemt? Angst kanskje.Anonymous poster hash: f8e0a...ebb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Skrevet 20. mai 2015 Angst kanskje.Anonymous poster hash: f8e0a...ebb Ja får kanskje angst når jeg går ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Skrevet 20. mai 2015 Har ikke alltid blitt dårlig hver gang jeg går ut, det kan jo ha noe med medisinene å gjøre også. De gjør jo noe med kropp og sinn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.