Gå til innhold

Uvel

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Hvorfor blir jeg uvel av å spise lunsj med mine foreldre?

Vi satt ute i solen og drakk te, så alt skulle vært fint. Men der satt jeg uvel og fjern, rare fornemmelser i kroppen. Prøver virkelig å komme meg litt ut, men er det virkelig så lurt? Hver gang jeg går ut blir jeg uvel. Men er glad jeg gikk nå da, da har jeg ihvertfall gjort noe i dag. Eller kan dette være fysisk?

Eller kan det være fordi kroppen husker det jeg har glemt?

Endret av stjernestøv
Skrevet

Det er neppe frisk luft som gjør deg uvel tror jeg. Vil tro du bare trenger venne deg til et liv som ikke er like passivt som det var før.

stjernestøv
Skrevet

Det er neppe frisk luft som gjør deg uvel tror jeg. Vil tro du bare trenger venne deg til et liv som ikke er like passivt som det var før.

Ok kanskje det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir jeg uvel av å spise lunsj med mine foreldre?

Vi satt ute i solen og drakk te, så alt skulle vært fint. Men der satt jeg uvel og fjern, rare fornemmelser i kroppen. Prøver virkelig å komme meg litt ut, men er det virkelig så lurt? Hver gang jeg går ut blir jeg uvel. Men er glad jeg gikk nå da, da har jeg ihvertfall gjort noe i dag. Eller kan dette være fysisk?

Eller kan det være fordi kroppen husker det jeg har glemt?

Angst kanskje.

Anonymous poster hash: f8e0a...ebb

stjernestøv
Skrevet

Angst kanskje.

Anonymous poster hash: f8e0a...ebb

Ja får kanskje angst når jeg går ut. 

stjernestøv
Skrevet

Har ikke alltid blitt dårlig hver gang jeg går ut, det kan jo ha noe med medisinene å gjøre også. De gjør jo noe med kropp og sinn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...