issalja Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har slitt litt i det siste og fikk tid hos en psykolog, hvor jeg da var i går. Jeg følte meg lettet da jeg gikk derfra, men så har følelsen av hjelpesløshet vokst seg sterk. Det er som om ingen kan hjelpe meg, andre enn meg selv, og jeg vet ikke om jeg kan bære byrden alene. Jeg føler ingen forstår meg eller kan hjelpe meg og at jeg bare må bite tennene sammen til det er overstått. Hva skal jeg gjøre nå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har slitt litt i det siste og fikk tid hos en psykolog, hvor jeg da var i går. Jeg følte meg lettet da jeg gikk derfra, men så har følelsen av hjelpesløshet vokst seg sterk. Det er som om ingen kan hjelpe meg, andre enn meg selv, og jeg vet ikke om jeg kan bære byrden alene. Jeg føler ingen forstår meg eller kan hjelpe meg og at jeg bare må bite tennene sammen til det er overstått. Hva skal jeg gjøre nå? Til syvende og sist er det bare du som kan hjelpe deg selv, men andre kan gi deg råd som du kan følge for å få det bedre. 0 Siter
issalja Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Skrevet 20. mai 2015 Til syvende og sist er det bare du som kan hjelpe deg selv, men andre kan gi deg råd som du kan følge for å få det bedre. Ja, jeg vet det. Det er ikke fordi man kan forvente en "quick fix" fordi man går en gang til psykolog, jeg ser nå at jeg kanskje hadde forventet mer av timen. Jeg vet ikke om psykologen så mitt problem en gang. Men man må jo bare kjempe videre. Takk for svar. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Ja, jeg vet det. Det er ikke fordi man kan forvente en "quick fix" fordi man går en gang til psykolog, jeg ser nå at jeg kanskje hadde forventet mer av timen. Jeg vet ikke om psykologen så mitt problem en gang. Men man må jo bare kjempe videre. Takk for svar. Nei det kommer ikke seg akkurat etter en time, du må nok ha tålmodighet Og en trenger ofte tid tid å bli kjent, kanskje psykologen forstår bedre neste gang. Gi det en sjanse før du gir opp, og hvis du bare har vært en time har du ikke lov å gi opp en gang. 0 Siter
issalja Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Skrevet 20. mai 2015 Nei det kommer ikke seg akkurat etter en time, du må nok ha tålmodighet Og en trenger ofte tid tid å bli kjent, kanskje psykologen forstår bedre neste gang. Gi det en sjanse før du gir opp, og hvis du bare har vært en time har du ikke lov å gi opp en gang. Ok. Takk:) Skal bestille en time til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Ok. Takk:) Skal bestille en time til. Bra. Lykke til Du må ikke gi opp før du har startet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.