Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Har fått den mot sterk uro. Har brukt sobril men har ikkje lyst å bruke for mye benzo

Skrevet

Eller er det noen andre som har erfaring med indre og ytre uro?

Ka jo ikkje gå på sobril å bare øke å øke.

Skrevet

Ingen så har erfaring med denne medisinen?

FjellOgDalar
Skrevet

Ikke prøvd den. Har god erfaring med Seroquel/Quetiapin. Lyrica hadde og god effekt på meg, men jeg måtte slutte pga av en bivirkning legen min ikke ville risikere.

Men det absolutt beste er jo å jobbe mot måter å takle den indre uroen på med minst mulig medisiner.

AnonymBruker
Skrevet

Sinequan er vel en ganske gammel medisin, som ikke brukes så mye lengre. Ikke nødvendigvis pga att den er dårlig, men den er en tricyclisk antidepressiv, som er mer giftig ved overdose, enn de nye, siden den da gis til deprimerte, så er det av den årsaken ofte slik att man skriver ut SSRI antidepressiv i stedet, da det er mindre selvmordsfare. Så derfor er det få som får den i nyere tid. Vil tro dette forklarer att du har fått så få svar, nettopp pga att den ikke skrives ut til så mange deprimerte lengre.

Anonymous poster hash: ef0b1...439

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...