Ninkenpoo Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Noen som har prøvd denne? Har fått den mot sterk uro. Har brukt sobril men har ikkje lyst å bruke for mye benzo 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Skrevet 20. mai 2015 Eller er det noen andre som har erfaring med indre og ytre uro? Ka jo ikkje gå på sobril å bare øke å øke. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Skrevet 25. mai 2015 Ingen så har erfaring med denne medisinen? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 27. mai 2015 Skrevet 27. mai 2015 Ikke prøvd den. Har god erfaring med Seroquel/Quetiapin. Lyrica hadde og god effekt på meg, men jeg måtte slutte pga av en bivirkning legen min ikke ville risikere. Men det absolutt beste er jo å jobbe mot måter å takle den indre uroen på med minst mulig medisiner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 Skrevet 27. mai 2015 Sinequan er vel en ganske gammel medisin, som ikke brukes så mye lengre. Ikke nødvendigvis pga att den er dårlig, men den er en tricyclisk antidepressiv, som er mer giftig ved overdose, enn de nye, siden den da gis til deprimerte, så er det av den årsaken ofte slik att man skriver ut SSRI antidepressiv i stedet, da det er mindre selvmordsfare. Så derfor er det få som får den i nyere tid. Vil tro dette forklarer att du har fått så få svar, nettopp pga att den ikke skrives ut til så mange deprimerte lengre. Anonymous poster hash: ef0b1...439 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.