stjernestøv Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Går det an å kjenne blodet strømme i årene? Det er på en måte sånn energi føles ut, det strømmer i hele kroppen. Blir visst sliten av det, forstår ikke hvorfor jeg blir sliten av det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Nei, en kan ikke kjenne at blodet strømmer. Jeg anbefaler deg (og alle andre) på det sterkeste å rette oppmerksomheten din utover mot verden og ikke innover i kroppen. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Nei, en kan ikke kjenne at blodet strømmer. Jeg anbefaler deg (og alle andre) på det sterkeste å rette oppmerksomheten din utover mot verden og ikke innover i kroppen. ... Og (innover) psyken....(?) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Skrevet 21. mai 2015 Nei, en kan ikke kjenne at blodet strømmer. Jeg anbefaler deg (og alle andre) på det sterkeste å rette oppmerksomheten din utover mot verden og ikke innover i kroppen. Nei det er vel unødvendig bry å være så fokusert på kroppen, men det er lettere sagt enn gjort. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Skrevet 21. mai 2015 ... Og (innover) psyken....(?) Det er vel ikke bra å fokusere for mye på psyken heller? Blir jo gal av det, nei det beste er vel egentlig å ha fokus utenfor seg selv som nhd skriver. Men hva skal man ha fokus på? Det lurer jeg på, når man ikke gjør noe kjenner man jo etter. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Det er vel ikke bra å fokusere for mye på psyken heller? Blir jo gal av det, nei det beste er vel egentlig å ha fokus utenfor seg selv som nhd skriver. Men hva skal man ha fokus på? Det lurer jeg på, når man ikke gjør noe kjenner man jo etter. Det har jeg full forståelse for. Noen generelle råd: Være mindre på dol Unngå å starte tråder om kroppen og psyken og fokusere på andre enn en selv Lese og følge med på nyheter Engasjere seg i en hobby/noe man liker Tvinge seg ut - dette seg små og overkommelige mål Hagearbeid Osv osv Kanskje andre har noen råd? Men det som funker for meg trenger heller ikke funke for andre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Skrevet 21. mai 2015 Det har jeg full forståelse for. Noen generelle råd: Være mindre på dol Unngå å starte tråder om kroppen og psyken og fokusere på andre enn en selv Lese og følge med på nyheter Engasjere seg i en hobby/noe man liker Tvinge seg ut - dette seg små og overkommelige mål Hagearbeid Osv osv Kanskje andre har noen råd? Men det som funker for meg trenger heller ikke funke for andre. Ja det er jo endel der man kan gjøre, men lettere sagt enn gjort for min del Hagearbeid har jeg lyst til men nå har det meldt masse regn. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Klarer ingenting jeg Jeg synes du klarer mye jeg Du har opptatt barn og jeg vet at du er en god mor for barna dine blandt annet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Skrevet 21. mai 2015 Jeg synes du klarer mye jeg Du har opptatt barn og jeg vet at du er en god mor for barna dine blandt annet Takk Men nå er det jo ingenting mer for meg å gjøre i grunn, men skal jo passe nevøen min senere i dag da. Men føler meg utslitt på en måte, sliten av å stå opp hver morning å gjøre ingenting. Hadde jeg bare hatt noe å gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.