Gå til innhold

Svimete og rar

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I dag er jeg svimete og rar og tror jeg begynner å få migrene, hadde en fin dag i går der vi passet min nevø. Min mor sa det ble nok for mye for meg...når hun hørte hvordan jeg var i dag. Virkelig? Skal jeg ikke tåle noenting? Er dette også noe jeg må leve med? Kan jo ikke stappe meg full i piller, da sitter jeg iallefall bare der og glor. Er det flere som får det igjen i etterkant, eller er det bare meg? Får ta det med ro i dag da. 

stjernestøv
Skrevet

Begynner bare å bli lei, det går jo ikke an å tåle så lite som jeg gjør. Hvordan kan jeg bli sterkere å takle mer?

stjernestøv
Skrevet

Føler jeg bruker dol som klagemur, kanskje det ikke er så ille som jeg skal ha det til. Må bare se det positive og være takknemlig :) Har så mye å være takknemlig for, ha en god dag :)

Skrevet

Du føler deg jo en del dårlig enten du gjøre ingenting eller om du gjør noe. Da bør du velge å gjøre ting, - det vil gi deg best livskvalitet totalt sett.

stjernestøv
Skrevet

Du føler deg jo en del dårlig enten du gjøre ingenting eller om du gjør noe. Da bør du velge å gjøre ting, - det vil gi deg best livskvalitet totalt sett.

Ja du har jo rett i det, er vel dårlig uansett. 

Skrevet

I dag er jeg svimete og rar og tror jeg begynner å få migrene, hadde en fin dag i går der vi passet min nevø. Min mor sa det ble nok for mye for meg...når hun hørte hvordan jeg var i dag. Virkelig? Skal jeg ikke tåle noenting? Er dette også noe jeg må leve med? Kan jo ikke stappe meg full i piller, da sitter jeg iallefall bare der og glor. Er det flere som får det igjen i etterkant, eller er det bare meg? Får ta det med ro i dag da. 

Her er det beste rådet jeg har fått fra en lege noen sinne: "IKKE lytt til kroppen! Hvis du ikke spyr blod utover frokostbordet er du (somatisk) frisk".

stjernestøv
Skrevet

Her er det beste rådet jeg har fått fra en lege noen sinne: "IKKE lytt til kroppen! Hvis du ikke spyr blod utover frokostbordet er du (somatisk) frisk".

Et godt råd, men vanskelig når en blir overmannet av fysiske fornemmelser. Og det føles jo somatisk, blir redd for det. 

Skrevet

Var du med nevøen din hele dagen? I såfall er det ikke rart du er litt ødelagt i dag ;)

stjernestøv
Skrevet

Var du med nevøen din hele dagen? I såfall er det ikke rart du er litt ødelagt i dag ;)

Neida det var bare ettermiddagen, han var blid og fornøyd hele tiden. Han er så god :)

Nei det er nok jeg som ikke er bra for tiden, men håper det går bedre snart. Alle har jo dårlige perioder. 

Skrevet

Neida det var bare ettermiddagen, han var blid og fornøyd hele tiden. Han er så god :)

Nei det er nok jeg som ikke er bra for tiden, men håper det går bedre snart. Alle har jo dårlige perioder. 

Ok, kanskje bare jeg som blir utslitt av slike ting :P

Håper viskelig du får det bedre snart, det fortjener du :)

stjernestøv
Skrevet

Ok, kanskje bare jeg som blir utslitt av slike ting :P

Håper viskelig du får det bedre snart, det fortjener du :)

Takk for det :)

Jo jeg blir nok utslitt av det jeg også  ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...