AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 Skrevet 23. mai 2015 kan man i en kort periode (en ukes tid) la være å ta remeron dersom man har behov for å ikke sove så mye akkurat i denne perioden. Hvis jeg sover lite når jeg tar remeron, så blir jeg så utrolig døsig, og kan sovne nesten uten å ville det. Jeg tar remeron mest for søvn hvis det er av betydning... Anonymous poster hash: 15f49...826 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mai 2015 Skrevet 23. mai 2015 Ja, hvis du tar R kun for søvn, kan du bruke den slik. Vit da imidlertid at den hang-over du fikk de første formiddagene, vil komme tilbake ved oppstart. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 Skrevet 23. mai 2015 Ja, hvis du tar R kun for søvn, kan du bruke den slik. Vit da imidlertid at den hang-over du fikk de første formiddagene, vil komme tilbake ved oppstart. Jeg antar at jeg fikk de kun for søvn, og en annen medisin for depresjon, slik jeg forstod det i alle fall. Jeg hadde ingen hang-over de første dagene jeg brukte den, er det da trolig jeg vil få det nå hvis jeg begynner på dem igjen? Anonymous poster hash: 15f49...826 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.