Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest i går og drakk litt mer alkohol enn planlagt. Merket jeg var kvalm i taxi på vei hjem men sovna med en gang jeg kom hjem. Våknet kl 9 og har vært ekstremt kvalm i hele dag. Kastet nettopp opp for tredje gang nå. Har omtrent aldri kastet opp dagen derpå før i hvert fall ikke så mye. Bruker Efexor og vet jo at man helst ikke skal drikke alkohol, men det har gått greit tidligere. Kan det at jeg ble så dårlig nå ha noe med Efexor å gjøre?

Skrevet

Høres ut som klassisk fyll. I og med at du har tålt kombinasjonen før, så er det sikkert ikke pga Efexor. Har litt hangover selv i dag etter å ha vært på fest. Sånn er livet :)

stjernestøv
Skrevet

At dere orker å drikke så mye  :o

Skrevet

At dere orker å drikke så mye  :o

Drikker ikke så mye, og er egentlig sjelden jeg er på fest. Men det er jo gøy en gang iblant da :)

stjernestøv
Skrevet

Drikker ikke så mye, og er egentlig sjelden jeg er på fest. Men det er jo gøy en gang iblant da :)

Joda det er sikkert gøy mens det pågår, så får man svi etterpå  :P Men bra du hadde det gøy  :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...