ISW Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Trodde du var ganske oppegående jeg, men du har plager? Jeg har jo angst og hjertebank. Jeg prøver å ikke la det hemme meg i livsutfoldelsen, men det kan være tøft iblant. I tillegg tar jeg mye medisiner. Jeg liker det selvfølgelig ikke, men jeg tror jeg har det bedre ved å gjøre det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Skrevet 26. mai 2015 Gjøre noe du liker? Anonymous poster hash: 6354c...774 Vet ikke hva det skulle vært, vet i grunn ikke hva jeg liker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Skrevet 26. mai 2015 Jeg har jo angst og hjertebank. Jeg prøver å ikke la det hemme meg i livsutfoldelsen, men det kan være tøft iblant. I tillegg tar jeg mye medisiner. Jeg liker det selvfølgelig ikke, men jeg tror jeg har det bedre ved å gjøre det. Det er jo slitsomt med angst og hjertebank, det er godt gjort at du står på da Nei ikke noe særlig å måtte være nødt til å ta medisiner, men fint at de gjør deg bedre da. Jeg begynner å lure på om jeg trenger mer av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.