Gå til innhold

NHD/Mener du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde du var ganske oppegående jeg, men du har plager?

Jeg har jo angst og hjertebank. Jeg prøver å ikke la det hemme meg i livsutfoldelsen, men det kan være tøft iblant.

I tillegg tar jeg mye medisiner. Jeg liker det selvfølgelig ikke, men jeg tror jeg har det bedre ved å gjøre det.

stjernestøv
Skrevet

Gjøre noe du liker?

Anonymous poster hash: 6354c...774

Vet ikke hva det skulle vært, vet i grunn ikke hva jeg liker. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg har jo angst og hjertebank. Jeg prøver å ikke la det hemme meg i livsutfoldelsen, men det kan være tøft iblant.

I tillegg tar jeg mye medisiner. Jeg liker det selvfølgelig ikke, men jeg tror jeg har det bedre ved å gjøre det.

Det er jo slitsomt med angst og hjertebank, det er godt gjort at du står på da :)

Nei ikke noe særlig å måtte være nødt til å ta medisiner, men fint at de gjør deg bedre da. Jeg begynner å lure på om jeg trenger mer av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...