AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 Skrevet 25. mai 2015 Har sluttet med Imovane for ca 1 uke siden. Tok da 15 mg. Har misbrukt det fra og til i flere år. Spørsmålet mitt er om det er vanlig å føle sug etter Imovanen etter medisinkutt? Vil det sannsynligvis fortsette slik..? Jeg savner Imovane.. Men har altså ikke tenkt å starte på det kjøret igjen, det er klart. :-) Anonymous poster hash: 22d8d...1ab Anonymous poster hash: 22d8d...1ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 Skrevet 25. mai 2015 Har sluttet med Imovane for ca 1 uke siden. Tok da 15 mg. Har misbrukt det fra og til i flere år. Spørsmålet mitt er om det er vanlig å føle sug etter Imovanen etter medisinkutt? Vil det sannsynligvis fortsette slik..? Jeg savner Imovane.. Men har altså ikke tenkt å starte på det kjøret igjen, det er klart. :-) Anonymous poster hash: 22d8d...1ab Anonymous poster hash: 22d8d...1ab Det er helt vanlig. Går nok over i løpet av et par uker. Anonymous poster hash: 79c10...6ff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.