Gå til innhold

Finnes de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det egentlig personer som er _helt_ stabile, eller er det slik at alle har sine "ting"?

Jeg begynner å miste troen på at det finnes folk som er _helt_ stabile og som ikke kan endre seg plutselig og gjerne uten at en har gjort noe galt.

Anonymous poster hash: 3fb60...f0e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er særlig utrygg på menn. Men jeg må vel bare innse at jeg aldri blir trygg på andre. Har prøvd på det i mange år. Hver gang jeg begynner å bli trygg nok på noen, skjer det noe som fører meg tilbake til start. Jeg kan like gjerne gi opp å prøve på det, og bruke energien og fokuset på andre ting.

Skrevet

Finnes det egentlig personer som er _helt_ stabile, eller er det slik at alle har sine "ting"?

Jeg begynner å miste troen på at det finnes folk som er _helt_ stabile og som ikke kan endre seg plutselig og gjerne uten at en har gjort noe galt.

Jeg er særlig utrygg på menn. Men jeg må vel bare innse at jeg aldri blir trygg på andre. Har prøvd på det i mange år. Hver gang jeg begynner å bli trygg nok på noen, skjer det noe som fører meg tilbake til start. Jeg kan like gjerne gi opp å prøve på det, og bruke energien og fokuset på andre ting.

Jeg lurer på hva du egentlig mener med "helt stabile"?  Jeg får inntrykk av at du ønsker å ha full oversikt over den andre personen, og det kan du aldri få. Folk trenger ikke ha noen form for problemer for at du ikke kan vite nøyaktig hva de vil si eller mene i enhver situasjon.

Jeg tror ikke løsningen på utrygghet er å søke etter menneske man alltid kan ha full oversikt over, jeg tror løsningen mer handler om å bli mer fleksibel i sin egen tenkning rundt andre mennesker.

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)

Er det sånn at de du er sammen med viser sine dårlige sider etter at dere har kjent hverandre en stund?

Jeg tror folk ofte viser sin beste side i starten av et forhold, og ikke tør å være sur f.eks før man er trygg på hverandre. Litt surhet og småkrangling etter en stund er ufarlig.

Det kan jo være folk som viser seg å være hardcore drittsekker også, og det er jo litt verre. Jeg vet ikke hva du har vært borti.

Endret av Gargamel
AnonymBruker
Skrevet

Uansett årsak stoler jeg ikke på noen og har gitt opp håpet om å klare det også.

Skrevet

Uansett årsak stoler jeg ikke på noen og har gitt opp håpet om å klare det også.

Javel, du har jo selvfølgelig rett til å ta dine egne valg.

AnonymBruker
Skrevet

Javel, du har jo selvfølgelig rett til å ta dine egne valg.

Har jeg egentlig noe valg?

Skrevet

Har jeg egentlig noe valg?

Etter min oppfatning har du det.

AnonymBruker
Skrevet

Etter min oppfatning har du det.

Hvordan skal jeg klare det da? Hva skal jeg gjøre? Har prøvd lenge, veldig lenge.. Det føles så bortkastet tid. Er det ikke bedre at jeg bare aksepterer at ting er slik de er og at jeg aldri klarer å få det til? Bruke energien på ting jeg kan få til å endre?

Skrevet

Hvordan skal jeg klare det da? Hva skal jeg gjøre? Har prøvd lenge, veldig lenge.. Det føles så bortkastet tid. Er det ikke bedre at jeg bare aksepterer at ting er slik de er og at jeg aldri klarer å få det til? Bruke energien på ting jeg kan få til å endre?

Du får velge selv hva du vil gjøre.

Skrevet (endret)

Du får velge selv hva du vil gjøre.

Nettopp. Det finnes ingen måter å fikse det på :(

Kan like gjerne bare gi opp og innse at jeg er ødelagt for resten av livet :( orker ikke mer :(

Endret av hww
Skrevet (endret)

Jeg ville skaffe meg en selskapshund, kanskje en kongepuddel, for den ville være der for deg, og du trenger ikke forestille deg heller.

Endret av FGT
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å søke trygghet hos/i andre er bortkastet energi. Godta at livet generelt er uforutsigbart, det er også menneskene du treffer underveis i livet. Ingen vil noensinne kunne gjøre deg 100% trygg på noe som helst, ikke de du møter i arbeidslivet, ikke de du gir ditt vennskap og heller ikke de du deler livet med. Slik er det bare. Gi meg hjertet og ikke forvent noe, da kommer du heldigst ut av det meste :)

Anonymous poster hash: a33e8...7ab

AnonymBruker
Skrevet

Gi med hjertet skulle det stå. Fortsatt trøtt i tryne :)

Anonymous poster hash: a33e8...7ab

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...