Gå til innhold

Sinne og rastløshet av SSRI?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bli hissig og utvilkle et ekstremt sinne av SSRI, samt å være veldig urolig/rastløs?

Anonymous poster hash: 65b96...0f7
AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å ødelegge noe, banke opp noen. Var IKKE sånn før jeg begyne med SSRI.

Skrevet

Jeg blir tvert imot veldig snill og omtenksom av SSRI. Spesielt hvis jeg drikker alkohol, det har fått noen underlige utfall iblant.

Men SSRI kan slå litt begge veier virker det som, og ha noen paradoksale virkninger. De fleste av de gir seg etter litt tid.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

De fleste får det helt motsatt. Men det finnes alltid en liten gruppe som kan reagere annerledes en majoriteten.

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg mistet en del hemninger, sånn sett tror jeg egentlig jeg ble litt slemmere når jeg gikk på SSRI. Men kan ikke huske å ha hatt ekstremt sinne, tror dog at jeg viste sinnet litt mer enn jeg gjør til vanlig pga. det med manglende hemninger.

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bli hissig og utvilkle et ekstremt sinne av SSRI, samt å være veldig urolig/rastløs?

Jeg ble irritert og smått aggresiv når jeg gikk på SSRI. Kjente ikke igjen meg selv ei tid.

Anonymous poster hash: d7830...e9e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...