Gå til innhold

aspergers

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare dele denne bloggen for de som ikke allerede vet om den, jeg synes det sstår mye interessant der og mye som jeg selv kan kjenne meg igjen i. http://aspergerinformator.com/

Anonymous poster hash: ed1f8...0d5

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• Madelenemie

7

• NEC1234

4

• FGT

2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke trykke på lenken da jeg er litt småparanoid og er redd for cyberspacen ser at det er en nylig opprettet side men dersom noen datakyndige brukere (som ikke poster som anonym evt poster som "anonym" med tegn som gjør at jeg skjønner hvilken "anonym" person det er kan besøke siden og se at den er trygg skal jeg sjekke den ut.

Anonymous poster hash: 5b94f...e3e
Gjest lurtepå
Skrevet

Jeg tør ikke trykke på lenken da jeg er litt småparanoid og er redd for cyberspacen ser at det er en nylig opprettet side men dersom noen datakyndige brukere (som ikke poster som anonym evt poster som "anonym" med tegn som gjør at jeg skjønner hvilken "anonym" person det er kan besøke siden og se at den er trygg skal jeg sjekke den ut.

Du får ikke virus av å bare trykke på en link, med mindre du faktist nedlaster noe. Viss det var virus du tenkte på.

AnonymBruker
Skrevet

En av de som skriver mest her inne og som har asperger har også blogg, just saying, jeg fant den  ;)

Anonymous poster hash: c1da2...8af
AnonymBruker
Skrevet

Link gjerne til den også :)

Anonymous poster hash: 4ae06...23a

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare dele denne bloggen for de som ikke allerede vet om den, jeg synes det sstår mye interessant der og mye som jeg selv kan kjenne meg igjen i. http://aspergerinformator.com/

Bare for å ha sagt det: Det heter ikke "aspergers"

Sånn er det med det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Anonymous poster hash: e510e...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det med det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mulig det er en forkortelse for Asperger Syndrom AspergerS, hvem vet

Tar forøvrig påstanden om at man ikke kan få virus om man ikke laster ned ting til etterretning

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det med det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

"Asperger syndrome (AS), also known as Asperger's syndromeAsperger disorder (AD) or simply Asperger's,"

http://no.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

Anonymous poster hash: 174c0...7a7

AnonymBruker
Skrevet

"Asperger syndrome (AS), also known as Asperger's syndromeAsperger disorder (AD) or simply Asperger's,"

http://no.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

Da må man skrive det fullt ut: "Aspergers syndrom" (vil jeg nesten si, vel).

AnonymBruker
Skrevet

En av de som skriver mest her inne og som har asperger har også blogg, just saying, jeg fant den  ;)

Det tror jeg ikke før jeg får se det.

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke før jeg får se det.

Jaha. Vel, det er sant, men jeg vil ikke linke til den, det får brukeren gjøre selv om h*n vil, da bloggen har bilder av både brukeren og familie.

Gjest Gargamel
Skrevet

En av de som skriver mest her inne og som har asperger har også blogg, just saying, jeg fant den ;)

Jeg synes det får være opp til vedkommende selv å linke til den siden det vil sette anonymiteten i fare.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun som skriver den bloggen forteller veldig lett forståelig hvordan det kan være å ha asperger. Jeg kjenner meg igjen i mye av det, nesten alt faktisk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun som skriver den bloggen forteller veldig lett forståelig hvordan det kan være å ha asperger. Jeg kjenner meg igjen i mye av det, nesten alt faktisk :)

Spiller ingen rolle, diagonsen forsvinner, og snart er du frisk.

Anonymous poster hash: c0710...87c

AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle, diagonsen forsvinner, og snart er du frisk.

Ikke i norge..

Skrevet

Du får ikke virus av å bare trykke på en link, med mindre du faktist nedlaster noe. Viss det var virus du tenkte på.

Hvis du ser på en nettside er den lastet ned til din maskin... ligger tilgjengelig for nettleseren din, som tegner opp siden. Så du kan lett få "virus"... som f.eks. kan ligge inne i et bilde.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i norge..

Jo, diagnosen kommer til å forsvinne i Norge også. Fra 2017?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, diagnosen kommer til å forsvinne i Norge også. Fra 2017?

Det stemmer, men du blir ikke frisk

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer, men du blir ikke frisk

NAV mener nok det.

Skrevet

En kan si "aspergers", fordi det heter "aspergers syndom", etter forskeren Hans Asperger. På engelsk skrives det "Asperger's syndrome", men med norsk tegnsetting blir det "aspergers syndrom", eller "aspergers". Men for all del, du kan godt si "asperger" og, en kan strengt tatt si nøyaktig hva man vil, så er det opp til en selv i hvilken grad man ønsker at andre skal forstå en. Så sånn er det med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...