Gå til innhold

Er alene, dag ut og dag inn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir mislikt... jeg vet man må gjøre seg likt, men det får jeg ikke til, siden jeg reagerer med å ikke like selv.

Men er ensom på kveldene.

Anonymous poster hash: b8d79...b71
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir mislikt... jeg vet man må gjøre seg likt, men det får jeg ikke til, siden jeg reagerer med å ikke like selv.

Men er ensom på kveldene.

Jeg er også alltid alene. Slik at det vært i alle år. Kan gå ukesvis mellom hver gang jeg ser et annet menneske.

Er faktisk minst ensom om kvelden og natten. Derfor foretrekker jeg å sove om dagen og sitte opp om natten.

Anonymous poster hash: d5568...8c3

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det gå ukesvis? Bor du helt øde? Jeg bor i by, så jeg ser jo mennesker. Det hjelper jo såklart litt. Men f.eks. i dag, jeg har ikke sagt et ord, ikke har jeg hørt et ord heller. Det er litt stusselig.

Foretrekker vanlig døgnrytme jeg da, men har hatt problemer med å orke/gidde å stå opp. Føler meg bedre med vanlig døgnrytme.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det gå ukesvis? Bor du helt øde? Jeg bor i by, så jeg ser jo mennesker. 

Al

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det gå ukesvis? Bor du helt øde? Jeg bor i by, så jeg ser jo mennesker. 

Altså, når jeg skrev "se" så mente jeg "interaktere" med andre mennesker. Ser jo folk i butikken, men har jo ikke noe kontakt med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ok, merkelig betydning av "å se", men da er jo det avklart. Jeg gadd ikke på butikken i dag, sparer penger på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ok, merkelig betydning av "å se", men da er jo det avklart. Jeg gadd ikke på butikken i dag, sparer penger på den måten.

Har du aspergers siden du tolker det så bokstavlig?

AnonymBruker
Skrevet

Har du aspergers siden du tolker det så bokstavlig?

Jeg mistenker av og til det, men jeg har ikke en slik diagnose.

Med "se", så mente du det med å forstå hva en annen person føler? Men det der vet jeg bare om i teorien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...