Gå til innhold

Beroligende pga behandling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at pasienter får beroligende for å fungere?

Jeg skal til legen idag og behandlingen har gjort meg forferdelig urolig. Men jeg føler jeg dummer meg ut ved å gjøre det.

Jeg klarer ikke roe meg og har fått streng beskjed om å ta det med ro pga høyt blodtrykk, men jeg klarer det ikke :(

Jeg skammer meg over å fortelle dette til legen min, derfor lurer jeg på om det er vanlig å få medisiner for slikt.

Anonymous poster hash: 5c9d7...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at pasienter får beroligende for å fungere?

Jeg skal til legen idag og behandlingen har gjort meg forferdelig urolig. Men jeg føler jeg dummer meg ut ved å gjøre det.

Jeg klarer ikke roe meg og har fått streng beskjed om å ta det med ro pga høyt blodtrykk, men jeg klarer det ikke :(

Jeg skammer meg over å fortelle dette til legen min, derfor lurer jeg på om det er vanlig å få medisiner for slikt.

Skader ikke å spørre. Det verste som kan skje er at du får nei.

Anonymous poster hash: fca22...46a

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har gjort dette? Som skjønner hvor vanskelig dette er å spørre legen om? Det er tøft nok å vise behandleren ting, og jeg klarer ikke å vise det til noen andre.

Kanskje jeg heller skal begynne å drikke slik andre gjør, for å selvmedisinere?

Når ikke en gang behandler forstår dette så er det vel ingen andre som gjør det heller :(

Skrevet

Er det flere som har gjort dette? Som skjønner hvor vanskelig dette er å spørre legen om? Det er tøft nok å vise behandleren ting, og jeg klarer ikke å vise det til noen andre.

Kanskje jeg heller skal begynne å drikke slik andre gjør, for å selvmedisinere?

Når ikke en gang behandler forstår dette så er det vel ingen andre som gjør det heller :(

Hva sier din behandler om dette da?

AnonymBruker
Skrevet

Behandler sier det er en sak for fastlegen og at jeg ikke skal spørre han om slikt.

Skrevet

Behandler sier det er en sak for fastlegen og at jeg ikke skal spørre han om slikt.

Dette høres rart ut for meg. Dersom behandling hos psykolog utløser så mye følelser at du mener du trenger beroligende medisiner som følge av det, så forundrer det meg veldig om ikke din behandling er opptatt av hva som er gode løsninger i etterkant av timene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...