Gå til innhold

Blir så urolig av å vente på svar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var til psykologen min for første gang på mange år for halvannet uke siden - jeg følte ikke vi kom ned i kjernen av min problem, men vi avtalte at jeg skulle skrive hvis jeg hadde behov for en ny time.

Jeg sendte en mail til ham i den samme tråden som første forespørsel, og nå har det gått 5 dager uten noe svar.

Jeg får så angst og blir bekymret over dette - jeg er redd at  han syns jeg er selvmedlidende eller irriterende og ikke vil hjelpe meg. Jeg er så redd for at jeg ikke får svar, for da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Er det bare å ta seg sammen og vente på svar eller er det innafor å sende en ny mail nå, hvor jeg kanskje forklarer litt mer hva jeg vil fokusere på i neste time.

Anonymous poster hash: fe6f4...991
Skrevet

Skriv ny Mail! Og skriv at du blir urolig fordi du ikke får svar. Kanksje er det noe av din problematikk som han ikke vet om?

Ikke vær redd, bare spør. Dette bør en psykolog fint takle uten at du skal være redd dor at du maser!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er en viss sannsynlighet for at vedkommende kan være på ferie eller på kurs i uke 22.

Hvis du ikke får svare etter et par dager i denne uken, sender du en ny e-post.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...