Gå til innhold

Så er jeg der igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har boikotta familien min. Skulle ønske jeg hadde en normal familie som bryr seg om hverandre og har tid, og ikke bare overfladisk og i tidsklemma hele tiden.

Jeg har hatt det drit-tøft i et halvt års tid, men klager ikke til dem. Har knapt hørt fra den delen av familien jeg har kontakt med siden dem er så travle.

For første gang tar jeg ikke tlf når dem ringer. Det er uansett viktigere å hente gaver fra farfaren som jeg har her, og dem aldri har hatt kontakt med. Alt skal være så korrekt hele tiden.

Jeg har ingen familien jeg kunne kommet til hvis jeg trengte det, for det har dem aldri tid til. For første gang har jeg ikke dårlig samvittiethet fordi jeg ikke tar telefonen. Jeg orker ikke spille skuespill lenger, og om jeg ikke er i form føler jeg meg ikke velkommen der. For der er det ikke tid eller forståelse til at man kan være deprimert.

Skulle ønske jeg hadde en mer hjertevarm familie:((

Hilsen Bitter.

Anonymous poster hash: fe590...c10
Skrevet

Hei.

Å være bitter tar bare på psyken din,ikke dems.

Har du sagt dette til noen i familien din? Er de klar over at du ikke føler deg velkommen? Kanskje det skulle vært en start? Fortelle de hva du føler? Jeg vet jo ikke,men jeg bare tenkte at det er kanksje noe de bør bli klar over

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...