future life Skrevet 31. mai 2015 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har symptomer som diare, hjertebank, uro, søvnproblemer og vanskelig å sitte i ro. Noe av dette er positivt siden vekten blir lavere og jeg får gjort mye. Bør jeg likevel dra til legen å få tatt blodprøve? Hvor farlig er det å være overdosert på levaxin over tid? Har vært sånn ganske lenge nå, men det er først nå det har slått meg at stoffskiftet mitt nå kan være for høyt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. mai 2015 Skrevet 31. mai 2015 Det er ikke akutt farlig, men over tid fører det til ekstra belastning på kroppen - særlig på hjertet og øynene. Du kan får atrieflimmer og vidåpne, utstående øyne. Jeg synes du skal hoppe over dosen i morgen. Du bør også bestille legetime. 0 Siter
future life Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Skrevet 31. mai 2015 Det er ikke akutt farlig, men over tid fører det til ekstra belastning på kroppen - særlig på hjertet og øynene. Du kan får atrieflimmer og vidåpne, utstående øyne. Jeg synes du skal hoppe over dosen i morgen. Du bør også bestille legetime. Da følger jeg ditt råd, tusen takk :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.