stjernestøv Skrevet 1. juni 2015 Skrevet 1. juni 2015 Jeg spurte om sønnen min kunne få noe beroligende neste gang han kom til tannlegen, tannlegen mente han egnet seg til narkose men da må han til nærmeste by. Men han kunne prøve noe væske de hadde, da ble han ustø og søvnig...sikkert dopet. Og det ble min sønn skeptisk til. Er det ikke da bedre å gå til legen å få noe vival? Er det 10 mg man pleier å bruke da? Spørs om det hjelper, han er skikkelig urolig og vrir seg i stolen, må ha mange pauser for det prikker i kroppen. Tannlegen mente også han hadde rett på gratis tannlege pgs hans tilstand, han virker jo tilbakestående når han er der. Men han er ikke det, det er angst blandet med asperger. Vil beroligende ha effekt på asperger personer? Sist ga jeg han 2,5 mg vival men det hjalp ikke i det hele tatt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Skrevet 1. juni 2015 Madelenemie virker beroligende på deg? 0 Siter
gråstein Skrevet 1. juni 2015 Skrevet 1. juni 2015 Sist ga jeg han 2,5 mg vival men det hjalp ikke i det hele tatt. Da er jo en veldig liten dose da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Skrevet 1. juni 2015 Da er jo en veldig liten dose da. Ja var sikkert altfor lite, men det var jo av mine medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.