AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Hei, Jeg tar Temgesic for sterke smerter etter en underlivsoperasjon, samt amoxcillin pga påfølgende infeksjon. Jeg har slitt en del med angst etter et fødselstraume. Jeg har tatt ca 10mg sobril og 2,5 mg valium på de verste dagene. Spm 1: Kan jeg bare slutte? Jeg ønsker ikke ta slike medisiner lenger. Gått på de ca 1,5 mnd. Jeg har bedt legen om zoloft som et forsøk på å redusere panikkanfall. Det har jeg fått. Spm 2: Er det bare å starte på dette? Eller bør jeg vente til smerter avtar og jeg vet med sikkerhet at jeg ikke har behov for en eneste Temgesic igjen (har maks tatt 0,2 mg annenhver dag, og brukt voltaren og paracet i stedet), og til penicillinkuren er ferdig? Jeg får emdr-behandling hos kognitiv terapeut. Det virker, men tar tid. På forhånd takk! Anonymous poster hash: 991d2...1f5 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 1. Ja, du kan bare slutte med benzo. 2. Ja, du kan starte med Zoloft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.