Gå til innhold

Hva er hva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg føler jeg er frisk og snylter, og føler at andre også mener det, har jeg depressive tanker som ikke korrelerer med virkeligheten, eller er det samvittigheten som trenger seg på, fordi jeg har manipulert? Er jeg manipulerende?

Anonymous poster hash: e15ee...26a
Skrevet

Det er i hvertfall viktig å ikke bli styrt av andres samvittiget.hvorfor skulle du være manupulerende ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg er manipulerende, siden jeg er så skiftende. Det er ikke noe system i personligheten min...

Skrevet

Hvis jeg føler jeg er frisk og snylter, og føler at andre også mener det, har jeg depressive tanker som ikke korrelerer med virkeligheten, eller er det samvittigheten som trenger seg på, fordi jeg har manipulert? Er jeg manipulerende?

Jeg tror du på ulike måter gir deg selv grunn til å ha dårlig samvittighet, blant annet fordi du i noen sammenhenger nekter å forholde deg til vanlige normer for oppførsel. I tillegg tror jeg at du har en psykisk lidelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du på ulike måter gir deg selv grunn til å ha dårlig samvittighet, blant annet fordi du i noen sammenhenger nekter å forholde deg til vanlige normer for oppførsel. I tillegg tror jeg at du har en psykisk lidelse.

Jeg mestrer endel sosiale ting, som f.eks. å dra på kafe med faren min. Så sånn sett har jeg ikke noen psykisk lidelse. Men det er slitsomt i hodet når man hele tiden "tar inn" andres samtaler, og latter og andre signaler (sinne f.eks). Hjernen min er som en svamp på dette området. Men jeg vet ikke om det er PSYKT i og med at jeg klarer å overstyre det? Altså jeg "agerer" ikke på det.

Skrevet

Jeg føler jeg er manipulerende, siden jeg er så skiftende. Det er ikke noe system i personligheten min... Anonymous poster hash: e15ee...26a

Du trenger ikke å være manupulerende av den grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det kan hende. Virker som folk merker at noe er galt, at det er noe som mangler. Så sånn er det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det kan hende. Virker som folk merker at noe er galt, at det er noe som mangler. 

Er det noen som har SAGT det, eller bare noe du har "hørt" eller føler?

Anonymous poster hash: 23457...e96

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har SAGT det, eller bare noe du har "hørt" eller føler?

Anonymous poster hash: 23457...e96

Er basert på analyse... :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...