Gå til innhold

Bipolar 2 - syk over natten?

Anbefalte innlegg

Sarah Elizabeth
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har bp2.  Er for tiden umedisinert fordi jeg dessverre er en av dem som tror at jeg er blitt frisk (eller at jeg egentlig aldri har vært syk) og ikke trenger medisiner når jeg har hatt en god periode over lengre tid. 

Jeg har kjent litt tungsinn noen få dager, men det har vært helt ubetydelig helt til jeg våknet onsdag morgen og følte meg helt utslått av kraftig angst og følelse av utmattelse, håpløshet og tungsinn.  Klarer ikke å jobbe og klarer ikke å spise.  Jeg har mange fysiske symptomer som høy puls, slapphet og kvalme og det er fort gjort å bli litt hypokonder og tro at jeg har fått et hjerteproblem eller noe annet fysisk selv om jeg egentlig ikke har grunn til å tro det.  Det kan godt kjennes ut som bipolar depresjon, men jeg har aldri tidligere opplevd at den er kommet så brått.  Er det mulig å få en bipolar depresjon så å si over natten?  Det er kjedelig nok å være bipolar, men jeg vil likevel heller at det skal være "det samme gamle" enn noe annet galt :(

Endret av Sarah Elizabeth
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det er absolutt mulig å få en bipolar depresjon over natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...