Sarah Elizabeth Skrevet 5. juni 2015 Skrevet 5. juni 2015 (endret) Hei! Jeg har bp2. Er for tiden umedisinert fordi jeg dessverre er en av dem som tror at jeg er blitt frisk (eller at jeg egentlig aldri har vært syk) og ikke trenger medisiner når jeg har hatt en god periode over lengre tid. Jeg har kjent litt tungsinn noen få dager, men det har vært helt ubetydelig helt til jeg våknet onsdag morgen og følte meg helt utslått av kraftig angst og følelse av utmattelse, håpløshet og tungsinn. Klarer ikke å jobbe og klarer ikke å spise. Jeg har mange fysiske symptomer som høy puls, slapphet og kvalme og det er fort gjort å bli litt hypokonder og tro at jeg har fått et hjerteproblem eller noe annet fysisk selv om jeg egentlig ikke har grunn til å tro det. Det kan godt kjennes ut som bipolar depresjon, men jeg har aldri tidligere opplevd at den er kommet så brått. Er det mulig å få en bipolar depresjon så å si over natten? Det er kjedelig nok å være bipolar, men jeg vil likevel heller at det skal være "det samme gamle" enn noe annet galt Endret 5. juni 2015 av Sarah Elizabeth 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. juni 2015 Skrevet 5. juni 2015 Ja, det er absolutt mulig å få en bipolar depresjon over natten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.