Gå til innhold

Når folk blir langt vekke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg merker så mye til økningen, har endel angst og sikkert dissosiasjon. Blir urolig av det tannlegestyret til sønnen min og at elva vokser, det hjalp å ta vival i dag. Var veldig urolig og det prikket i hele meg. 

Jeg synes ikke det er så rart du er urolig for elva, det hadde jeg og vært, det er bare så lite du kan gjøre med den akkurat nå. Får du besøk av spl til uken?

stjernestøv
Skrevet

Jeg synes ikke det er så rart du er urolig for elva, det hadde jeg og vært, det er bare så lite du kan gjøre med den akkurat nå. Får du besøk av spl til uken?

Ja det er lite å gjøre med den elva, det skulle bli opphold i morgen så håper den minker litt da. Men så er det jo snøsmelting også da. 

Sykepleieren kommer på onsdag.

Skrevet

Ja det er lite å gjøre med den elva, det skulle bli opphold i morgen så håper den minker litt da. Men så er det jo snøsmelting også da. 

Sykepleieren kommer på onsdag.

Skal vi krysse fingrene for tropevarme i sommer så hele elva (nesten) tørker ut? :-)

stjernestøv
Skrevet

Skal vi krysse fingrene for tropevarme i sommer så hele elva (nesten) tørker ut? :-)

Ja men da kommer jo all snøen fossende. Men hadde blitt supert om den tørket ut :-) Skremmende når den er så stor. 

Skrevet

Bedre å håpe på en tørr og kald sommer så snøen holder seg på fjellet :D

Skrevet

Bedre å håpe på en tørr og kald sommer så snøen holder seg på fjellet :D

Så du og dine to små kan komme dere på skog- og telttur uten å bli for plaget av mygg og varme mener du? ;-)

Skrevet

Så du og dine to små kan komme dere på skog- og telttur uten å bli for plaget av mygg og varme mener du? ;-)

Jepp :) Smart du ;) Men myggen plager allerede, så egentlig kunne jeg tenke meg litt vind også :) Men myggen er bare plagsom, flåtten har jeg lettere angst for og de er overalt nå :wacko:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...