AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Hei. Jeg har nå gått 6 uker på escitalopram, og går også hos psykolog. Medisinene har hjulpet mot panikkangsten og den verste depresjonen. Men sosialangsten er egentlig blitt verre, sliter veldig bare med å komme meg ut av leiligheten, og har omtrent ikke vært med folk på noen uker. Når jeg er ute blant folk blir jeg svimmel og klarer ikke å konsentrere meg. Hvor lang tid kan jeg forvente før medisinene virker mot sosialangsten, hvis de i det hele tatt virker? Anonymous poster hash: 2ee73...324 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Hei. Jeg har nå gått 6 uker på escitalopram, og går også hos psykolog. Medisinene har hjulpet mot panikkangsten og den verste depresjonen. Men sosialangsten er egentlig blitt verre, sliter veldig bare med å komme meg ut av leiligheten, og har omtrent ikke vært med folk på noen uker. Når jeg er ute blant folk blir jeg svimmel og klarer ikke å konsentrere meg. Hvor lang tid kan jeg forvente før medisinene virker mot sosialangsten, hvis de i det hele tatt virker? Du burde nok merket bedring etter 6 uker. Kan du må øke dosen? Eller kanskje de ikke er effektive mot sosialangst. Anonymous poster hash: 3a995...3ce 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Først blir angsten vanligvis verre. Så går det riktig vei. Hvis bedring ikke har kommet etter ytterligere 4 uker, bør dosen økes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.