AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Glemte morgendosen med Zeldox i dag, men merket det på ettermiddagen at noe var noe på gang. Masse angst ("kroppslig" smerte) og alt gikk så fort, jeg følte meg knallfokusert. Men det var nok bare en følelse, for jeg følte meg samtidig litt full (alkohol-følelse). Er det hypomani? Jeg har schizoaffektiv-diagnose, men ingen har lært meg hva ting heter. Anonymous poster hash: f0e47...751 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Ja, dette kan ligne på hvordan en har det under en hypomani. For å være en "hypoman episode" kreves en varighet på minst 4 døgn. 0 Siter
ISW Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Jeg opplever akkurat det samme hvis jeg hopper over en dose Zeldox. Og jeg har ikke noen stemningslidelse i det hele tatt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Var sånn før jeg begynte på medisiner og, og de gangene jeg har sluttet på det, bare sterkere. Men hvem vet, kanskje jeg er frisk. Uansett er jeg psykisk utviklingshemmet. Anonymous poster hash: f0e47...751 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.