Gå til innhold

Hypomani?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Glemte morgendosen med Zeldox i dag, men merket det på ettermiddagen at noe var noe på gang. Masse angst ("kroppslig" smerte) og alt gikk så fort, jeg følte meg knallfokusert. Men det var nok bare en følelse, for jeg følte meg samtidig litt full (alkohol-følelse).

Er det hypomani? Jeg har schizoaffektiv-diagnose, men ingen har lært meg hva ting heter.

Anonymous poster hash: f0e47...751
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, dette kan ligne på hvordan en har det under en hypomani.

For å være en "hypoman episode" kreves en varighet på minst 4 døgn.

Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme hvis jeg hopper over en dose Zeldox. Og jeg har ikke noen stemningslidelse i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Var sånn før jeg begynte på medisiner og, og de gangene jeg har sluttet på det, bare sterkere. Men hvem vet, kanskje jeg er frisk. Uansett er jeg psykisk utviklingshemmet.

Anonymous poster hash: f0e47...751

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...