Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Etter jul fikk jeg en kraftig depresjon som varte frem til april. Det startet med at arbeidsoppgavene var for krevende, jobben var ikke lenger så morsom, den var nærmere uutholdelig og jeg gledet meg ikke lenger til å dra på jobb. Videre så var samboeren min vanskelig å ha med å gjøre da han alltid løy for meg. Motivasjonen for livet forsvant i alle sammenhenger og jeg ville bare legge meg ned for å sove med all den tristheten og ensomheten som gravde hull i meg. Nå er ting veldig ille. På jobb klarer jeg ikke å konsentrere meg, jeg mangler interesse for å ta del av samtalene og aktivitetene som skjer på arbeidsplassen. Jeg blir sliten og utmattet bare jeg er oppe og går i 2 timer. Sover ca 16 timer i helgene da jeg ikke har energi til noe mer. Føler som regel likegyldighet for alt som skjer rundt meg, men den eneste følelsen jeg sitter igjen med er smerte. Jeg har gått dypt inn i meg selv for å forsøke å få mer energi og livsgnist, men jeg føler meg så langt nede.

Mitt spørsmål er, er dette en vanlig depresjon ? Kan jeg ha blitt utbrent av alt som skjer i livet mitt? Jeg er desperat etter å "bli frisk". Det skal sies at jeg til vanlig er veldig glad og munter, derfor skremme

Anonymous poster hash: 5f4fa...873

Skrevet

Tlf Gjorde seg ferdig før meg. Men det jeg skulle fortsette å si var at denne utviklingen skremmer meg. Råd ønskes!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du er nok deprimert. Ring fastlegen for timebestilling i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...