Gå til innhold

alvorlig ikke psykotiske lidelse nhd akutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nhd. Jeg har skrevet her tidligere om å bli avslørt på dommedag der min onani blir vist i storskjerm.

Jeg er veldig sint og redd idag behandlern min sa for noen avtaler tilbake at jeg var psykotisk men idag sier han at jeg ikke er det. Da spør jeg han det at jeg er så dårlig at min mor må ta på sokkene for meg fordi jeg får panikk om kroppen beveger på seg?? Jeg har saker hos politiet for å ha truet kvinnelige ansatte i offentlige instanser fordi de vil meg vondt. Jeg truer for at de skal slutte å plage meg. Jeg vil ikke ha psykose diagnose fordi jeg vil ha førerkort. Men jeg vil ha psykose diagnose for å slippe fengsel.. behandlern min sier at jeg skal ikke fengsles selvom jeg ikke er psykotisk. Men jeg tror ikke på han. Jeg er så dårlig at jeg må ta av meg klærne på do gå uten at kroppen beveger seg stå foran speilet og lukke øynene hardt og ta på tissen og deretter ta på meg klærne mens øynene er lukket deretter må jeg se i taket og gå med armene ut fra kroppen og tro meg jeg går timevis i gangen og ser i taket og armene ut. Fordi jeg ikke kan se på låra mine rompa og kan ikke klø. For om jeg ser på det vil bestemte kvinner kunne plage meg på dommedag og jeg er veldig sikker på at dem får vite hva jeg gjør i dette livet også og føler at dem leder over meg... jeg har kataton adferd og må gjøre det jeg gjør på do flere ganger om dagen og klarer ikke å ta på genser da det trefffer kroppen jeg gråter av lidelsen jeg er påført men jeg regnes ikke som alvrlig psyk. Har ikke jeg funksjon som psykose nhd?? Itilegg er jeg 19 og sover hos mor og er avhengig av henne

Jeg ødelegger nakken ved å se opp i taket og armene ut.. jeg ser helt gal ut... har fått lengre hår er så dårlig at jeg ikke har klart å dra til frisør...

nhd hvordan kan jeg fengsles i en slik tilstand der friheten er fengsel for meg??

Jeg har muligens paranoid pf og kaller dette meget alvorlig ocd..

Men hvorfor er slike diagnoser milde for dere fagfolk?? Dette er dypt urettferdig mot oss... jeg har litt selvmordstanker pga jeg har fengsel press på meg og er ikke psykotisk.. jeg har hørt om soningsudyktig men er usikker

De jeg har truet er kvinnelige ansatte fordi jeg blir redd av dem.. jeg har mange SAKER men er ikke satt inn men er redd heletiden

hva gjør dere i slike situasjoner der pasienten er tilregnelig men fungerer like dårlig som psykose? Jeg håper du er enig i at fengsling for meg ikke er straff men tortur

GJERNE still spm nhd

Skrevet

Forresten jeg ser helt opp og armene ut fra kroppen i timevis sover på en side og beveger meg ikke har besvimt 2 ganger pga at jeg stirrer i taket pga ocd og får ikke nokk blod

Vil det ikke være krevende for fengselet å ha meg?

Skrevet

Jeg går og ser opp mot himmelen med armene veldig ut altså i flere timer fordi om jeg ser på låra mine må jeg gjøre tvangshandlinger for så komme tilbake i kataton adferd

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du spør igjen og igjen om dette med psykose?

Det er enkelt.

Spørsmål: Skjønner du at det du driver med er tullete?

Hvis svar: Ja, men jeg klarer ikke å la være: Diagnose sannsynligvis OCD

Hvis svar: Nei, kvinnene er ute etter meg, jeg blir filmet og det blir vist på dommedag, det jeg gjør er for å beskytte meg og det har en hensikt: Diagnose sannsynligvis psykose

Skrevet

Jeg er 80 90 prosent sikker på at kvinner vil meg vondt og at de får overtak over meg om jeg ser på låra mine

Skrevet

Det jeg syns er merkelig er at mens du går der med armene ut og titter i taket så er det hvorvidt du havner i fengsel eller ikke som opptar deg. Du har da virkelig større problemer enn en mulig fengselstraff. Behandleren din burde begynne å faktisk behandle deg. Det virker jo som du bare blir værre og værre.

Skrevet

Hei nhd. Jeg har skrevet her tidligere om å bli avslørt på dommedag der min onani blir vist i storskjerm.

Jeg er veldig sint og redd idag behandlern min sa for noen avtaler tilbake at jeg var psykotisk men idag sier han at jeg ikke er det. Da spør jeg han det at jeg er så dårlig at min mor må ta på sokkene for meg fordi jeg får panikk om kroppen beveger på seg?? Jeg har saker hos politiet for å ha truet kvinnelige ansatte i offentlige instanser fordi de vil meg vondt. Jeg truer for at de skal slutte å plage meg. Jeg vil ikke ha psykose diagnose fordi jeg vil ha førerkort. Men jeg vil ha psykose diagnose for å slippe fengsel.. behandlern min sier at jeg skal ikke fengsles selvom jeg ikke er psykotisk. Men jeg tror ikke på han. Jeg er så dårlig at jeg må ta av meg klærne på do gå uten at kroppen beveger seg stå foran speilet og lukke øynene hardt og ta på tissen og deretter ta på meg klærne mens øynene er lukket deretter må jeg se i taket og gå med armene ut fra kroppen og tro meg jeg går timevis i gangen og ser i taket og armene ut. Fordi jeg ikke kan se på låra mine rompa og kan ikke klø. For om jeg ser på det vil bestemte kvinner kunne plage meg på dommedag og jeg er veldig sikker på at dem får vite hva jeg gjør i dette livet også og føler at dem leder over meg... jeg har kataton adferd og må gjøre det jeg gjør på do flere ganger om dagen og klarer ikke å ta på genser da det trefffer kroppen jeg gråter av lidelsen jeg er påført men jeg regnes ikke som alvrlig psyk. Har ikke jeg funksjon som psykose nhd?? Itilegg er jeg 19 og sover hos mor og er avhengig av henne

Jeg ødelegger nakken ved å se opp i taket og armene ut.. jeg ser helt gal ut... har fått lengre hår er så dårlig at jeg ikke har klart å dra til frisør...

nhd hvordan kan jeg fengsles i en slik tilstand der friheten er fengsel for meg??

Men hvorfor er slike diagnoser milde for dere fagfolk?? Dette er dypt urettferdig mot oss... jeg har litt selvmordstanker pga jeg har fengsel press på meg og er ikke psykotisk.. jeg har hørt om soningsudyktig men er usikker

De jeg har truet er kvinnelige ansatte fordi jeg blir redd av dem.. jeg har mange SAKER men er ikke satt inn men er redd heletiden

hva gjør dere i slike situasjoner der pasienten er tilregnelig men fungerer like dårlig som psykose? Jeg håper du er enig i at fengsling for meg ikke er straff men tortur

GJERNE still spm nhd

Jeg skjønner at du bekymrer deg for dette med mulig fengselsstraff. Er den judisielle vurderingen nå avsluttet?

Det viktigste nå, er at du ikke truer flere ganger eller gjør andre ting som fører til at du bli anmeldt flere ganger. Du virker så pass plaget av din psykiske lidelse, at jeg håper du ikke vil måtte sone - så lenge du unnlater å true noen i fremtiden.

AnonymBruker
Skrevet

GJERNE still spm nhd

Du kan jo spørre deg selv - gjør det egentlig noe at disse kvinnene du snakker om får overtaket på deg? Til syvende og sist, gjør det noe?

Tror du ikke dem får mere overtaket på deg jo mere du tenker på det her? Og jo mer du lar dem påvirke hverdagen din..

Anonymous poster hash: 4e306...57d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...