AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 Skrevet 9. juni 2015 Jeg lurer veldig på hva folk sier om meg. Og tenker. Men en kan jo ikke bare gå bort til noen og spørre om slikt... her om dagen fikk jeg det for meg at de sa "gal mann". Sånt føles rart, men også litt godt. Jeg vil heller være "gal" enn visse andre ting. Men når de endrer ting de sier/mener, så blir man behandlet/møtt på en annen måte. Det er noe rart, for noen dager er jeg som "pesten", andre ganger er folk hyggelige. Men jeg trenger å være med mennesker... med mennesker som respekterer meg, vel å merke. Anonymous poster hash: 104ab...3d3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 Skrevet 9. juni 2015 Jeg lurer veldig på hva folk sier om meg. Og tenker. Men en kan jo ikke bare gå bort til noen og spørre om slikt... her om dagen fikk jeg det for meg at de sa "gal mann". Sånt føles rart, men også litt godt. Jeg vil heller være "gal" enn visse andre ting. Men når de endrer ting de sier/mener, så blir man behandlet/møtt på en annen måte. Det er noe rart, for noen dager er jeg som "pesten", andre ganger er folk hyggelige. Men jeg trenger å være med mennesker... med mennesker som respekterer meg, vel å merke. Anonymous poster hash: 104ab...3d3 Altså enten så sier de det, eller så sier de det ikke. Jeg vet ikke hvordan man "kan få det for seg" at de sier ditt eller datt.Anonymous poster hash: 3c162...276 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 Skrevet 9. juni 2015 Altså enten så sier de det, eller så sier de det ikke. Jeg vet ikke hvordan man "kan få det for seg" at de sier ditt eller datt.Anonymous poster hash: 3c162...276 Det er mistanker jeg får, og jeg syns jeg hører slike ting. Har vel ikke bevis, men det er jo veldig mye subtilt i mellommenneskelig kommunikasjon, som det er veldig vanskelig å "bevise" (at forekommer), sånn helt generelt. Anonymous poster hash: 104ab...3d3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.