Gå til innhold

Lurer veldig...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva folk sier om meg. Og tenker. Men en kan jo ikke bare gå bort til noen og spørre om slikt... her om dagen fikk jeg det for meg at de sa "gal mann". Sånt føles rart, men også litt godt. Jeg vil heller være "gal" enn visse andre ting. Men når de endrer ting de sier/mener, så blir man behandlet/møtt på en annen måte. Det er noe rart, for noen dager er jeg som "pesten", andre ganger er folk hyggelige.

Men jeg trenger å være med mennesker... med mennesker som respekterer meg, vel å merke.

Anonymous poster hash: 104ab...3d3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva folk sier om meg. Og tenker. Men en kan jo ikke bare gå bort til noen og spørre om slikt... her om dagen fikk jeg det for meg at de sa "gal mann". Sånt føles rart, men også litt godt. Jeg vil heller være "gal" enn visse andre ting. Men når de endrer ting de sier/mener, så blir man behandlet/møtt på en annen måte. Det er noe rart, for noen dager er jeg som "pesten", andre ganger er folk hyggelige. Men jeg trenger å være med mennesker... med mennesker som respekterer meg, vel å merke. Anonymous poster hash: 104ab...3d3

Altså enten så sier de det, eller så sier de det ikke. Jeg vet ikke hvordan man "kan få det for seg" at de sier ditt eller datt.

Anonymous poster hash: 3c162...276

AnonymBruker
Skrevet

Altså enten så sier de det, eller så sier de det ikke. Jeg vet ikke hvordan man "kan få det for seg" at de sier ditt eller datt.

Anonymous poster hash: 3c162...276

Det er mistanker jeg får, og jeg syns jeg hører slike ting. Har vel ikke bevis, men det er jo veldig mye subtilt i mellommenneskelig kommunikasjon, som det er veldig vanskelig å "bevise" (at forekommer), sånn helt generelt.

Anonymous poster hash: 104ab...3d3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...