AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Har en venn som var innlagt på akuttpsyk.post noen dager pga av det som viste seg å være psykose. Så ble han utskrevet uten bedring, dvs var fortsatt psykotisk da han ble sendt hjem. Kan helsevesenet sende så syke mennesker hjem? Er dette normal behandling? Er ikke så erfaren med denne problematikken men syntes dette var merkelig. Anonymous poster hash: 7487d...f33 Anonymous poster hash: 7487d...f33 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Har en venn som var innlagt på akuttpsyk.post noen dager pga av det som viste seg å være psykose. Så ble han utskrevet uten bedring, dvs var fortsatt psykotisk da han ble sendt hjem. Kan helsevesenet sende så syke mennesker hjem? Er dette normal behandling? Er ikke så erfaren med denne problematikken men syntes dette var merkelig. Anonymous poster hash: 7487d...f33 Anonymous poster hash: 7487d...f33 Hvis han ville hjem selv kan de vel ikke gjøre så mye. Jeg ble sendt hjem en gang når jeg var psykotisk pga at jeg nektet å ta medisiner. 0 Siter
Inner self Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hvis han ikke er til fare for seg selv og andre, og heller ikke "lider overlast" eller forkludrer mulighet for behandling og bedring, så kan man skrive ut / eller la folk med psykose gå "løs".. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hvis vedkommende var frivillig innlagt, kan han skrive seg ut om han vil. Hvis han var tvangsinnlagt, var dette meget dårlig behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.