Gå til innhold

Når psyken er som rier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir verre og verre til det når en topp. Det blir uutholdelig og jeg blir destruktiv, så avtar det og jeg blir meg selv igjen. Slik har det holdt på noen dager nå. Foreløpig er det mest destruktive jeg gjør nå å skrive det her. Skal prøve å holde meg borte nå. 

Anonymous poster hash: 6bcfd...bf3
Skrevet

Det blir verre og verre til det når en topp. Det blir uutholdelig og jeg blir destruktiv, så avtar det og jeg blir meg selv igjen. Slik har det holdt på noen dager nå. Foreløpig er det mest destruktive jeg gjør nå å skrive det her. Skal prøve å holde meg borte nå. 

Det å bruke forumet som avledning er ikke destruktivt. Det er konstruktivt.

Hva er vitsen med å holde seg borte? Oppever du det for vondt å være her?

AnonymBruker
Skrevet

Det å bruke forumet som avledning er ikke destruktivt. Det er konstruktivt.

Hva er vitsen med å holde seg borte? Oppever du det for vondt å være her?

I lengden er det destruktivt.  Jeg tror det er best hvis jeg klarer å holde meg borte. Jeg skulle ikke skrevet nå heller.

Skrevet

Utfordringen for deg vil være å ikke handle destruktivt selv om du synes du har det forferdelig. Hvis du da bare venter litt lenger, så vil det roe seg igjen - det gjør alltid det til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Utfordringen for deg vil være å ikke handle destruktivt selv om du synes du har det forferdelig. Hvis du da bare venter litt lenger, så vil det roe seg igjen - det gjør alltid det til slutt.

Alle andre mestringsmåter er nok bedre enn å bruke dol.

AnonymBruker
Skrevet

Vi får håpe riene til slutt gjør at det "fødes" noe bra/godt :)

Anonymous poster hash: 92b0f...525
Skrevet

Alle andre mestringsmåter er nok bedre enn å bruke dol.

Å bruke dol er bedre enn å selvskade, men kanskje vet du om mestringsstrategier som er bedre enn både dol og selvskading.

AnonymBruker
Skrevet

Å bruke dol er bedre enn å selvskade, men kanskje vet du om mestringsstrategier som er bedre enn både dol og selvskading.

Har benzo også. Men prøver alt annet først.

AnonymBruker
Skrevet

Vi får håpe riene til slutt gjør at det "fødes" noe bra/godt :)Anonymous poster hash: 92b0f...525

Hadde det bare vært så vel så. Vi holder bedre ut smerte som fører til noe godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...