Gå til innhold

Føler diagnosen min ødelegger livet mitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei,ble diagnotisert med digeorge syndrom da jeg var rundt 12-14 år med en enkel blodprøve det tok lang tid før noen sjønte hva som var galt med meg siden det ikke vistes på meg at jeg hadde diagnosen men var veldig mye syk . Måtte alltid ha ekstra hjelp før fordi jeg ikke klarte å konsentrere meg og datt mye ut når jeg gjorde lekser, glemmer ofte ting jeg skal gjøre og blir irritert på meg selv, har vanskelig for å planlegge langt fram i tid, vanskelig for å organisere og ha orden i tingene mine, Blir ofte at jeg blir veldig sint, må alltid ha noe å fikle med i hendene. jeg føler at jeg klarer mye bedre skolearbeid nå enn før blir deprimert av å gå i spesialklasse går siste året på vgs. Mine mattekunnskaper er helt elendige, men klarer alle andre fag, men når det er ikke noe jeg får til detter jeg ut av arbeidet med engang. Har også havnet i krangel med venner på skolen, ble så nedfor at jeg nesten Ikke orket mer. Noen råd? Er så lei av diagnosen min akkurat nå vill bare grave meg ned et hull i bakken og bli liggende der. Beklager hvis jeg skrev litt rotete.

Anonymous poster hash: 80163...68b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...