Gå til innhold

Hvordan jeg egentlig har det

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Dagene er ikke så veldig ulike. Noen er rett og slett forferdelige, andre dager er jeg "bare nedstemt".... vet ikke. Jeg har svært sjeldent oppturer, det er mest nedturer dessverre.

Men det skal sies at jeg begynte på wellbutrin for to uker siden. Vet ikke om du husker meg? Jeg skulle komme med en oppdatering :)

For ei lita uke siden så gikk jeg fra 150 til 300 mg. Har heldigvis ikke opplevd økt angst (som kan være en vanlig bivirkning). Jeg fikk meg en liten opptur, og følte at jeg var på vei ut av depresjonen endelig. Jeg har fått mer energi og har mer guts (noe jeg ikke har hatt på et par år). Jeg fikk henvisning til fysioterapeut for hjelp til å begynne å trene, og har vært til første time. Det gikk bra. Sliter med overvekt så trening er viktig. Dette gav meg håp. Kanskje dette er en positiv virkning av wellbutrin. Eller kanskje er der bare placebo, jeg vet ikke. Men samlet sett så er det positivt for meg å gå på den. Må nevne at jeg hadde littegrann problemer med å sovne første dagene, men det har gått over nå.

Dessverre fikk jeg meg en skikkelig nedtur for noen dager siden og jeg har hatt det tungt. Jeg aner ikke hvorfor den nedturen kom nå. Den kom så plutselig. Det er nok derfor jeg føler meg sliten og motløs nå.

Tenkte bare jeg skulle gi en tilbakemelding siden du spurte om det :)

Anonymous poster hash: 14a40...8a4

Å er det deg ja :)

Så bra du har fått mer energi da, men synd du fikk en nedtur. Håper det går bra videre :) Kanskje det tar noen uker før medisinen virker skikkelig, det pleier jo å være sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Å er det deg ja :)

Så bra du har fått mer energi da, men synd du fikk en nedtur. Håper det går bra videre :) Kanskje det tar noen uker før medisinen virker skikkelig, det pleier jo å være sånn.

Joda, behandleren mente at den får mer virkning etterhvert. Så får se det an.

Har du funnet mer ut om du skal starte på AD?

stjernestøv
Skrevet

Joda, behandleren mente at den får mer virkning etterhvert. Så får se det an.

Har du funnet mer ut om du skal starte på AD?

Ok, det er bra :)

Nei sykepleieren ville visst ikke snakke om medisiner denne gang, og nå skal han på ferie snart. Han snakket bare om bekymringer, ikke vits å mase mer om latuda ihvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, det er bra :)

Nei sykepleieren ville visst ikke snakke om medisiner denne gang, og nå skal han på ferie snart. Han snakket bare om bekymringer, ikke vits å mase mer om latuda ihvertfall.

Det var dumt. Kan forstå hvordan du har det. Det skal ikke være lett. Dumt du har så dårlig tilgang på psykiateren.

stjernestøv
Skrevet

Det var dumt. Kan forstå hvordan du har det. Det skal ikke være lett. Dumt du har så dårlig tilgang på psykiateren.

Nei det skal ikke være lett. Får bare ta det som det kommer, en dag av gangen og håpe på det beste. Er angsten jeg hater aller mest. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det skal ikke være lett. Får bare ta det som det kommer, en dag av gangen og håpe på det beste. Er angsten jeg hater aller mest.

Angsten er det verste ja. Kanskje du hadde fått gevinst av å prøve et AD. Jeg går på zoloft og den hjelper mot den verste angsten. Men den gjorde meg slapp og initiativløs. Kjenner at wellbutrin gir en del energi og den har heldigvis ikke gitt mer angst.

Synd at du sliter sånn nå :(

stjernestøv
Skrevet

Angsten er det verste ja. Kanskje du hadde fått gevinst av å prøve et AD. Jeg går på zoloft og den hjelper mot den verste angsten. Men den gjorde meg slapp og initiativløs. Kjenner at wellbutrin gir en del energi og den har heldigvis ikke gitt mer angst.

Synd at du sliter sånn nå :(

Ja kanskje jeg kunne prøvd et AD jeg også, liker ikke å ha det som dette. Får prøve å øke på risperdal da å se hva som skjer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...