AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Snakket med en som mente det var sunt å ta en vival innimellom hvis man var plaget med mye angst. Lurer på om det kan være noe i det? Angst må jo være en påkjenning for kroppen i lengden? Skjønner ikke at å ta en benzo i ny og ne kan være noe mer skadelig for kroppen enn det å konstant være on edge. Anonymous poster hash: b44f6...786 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Skjønner ikke at å ta en benzo i ny og ne kan være noe mer skadelig for kroppen enn det å konstant være on edge. Å ta en benzo i ny og ne er ikke skadelig i det hele tatt. Å ta AD og AP daglig i årevis er trolig langt mer skadelig. Anonymous poster hash: a6ac9...437 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Nei, det er ikke skadelig, om det er sunt det vet jeg ikke. Jeg vet iallefall att det er usunt å ta et for ofte. Det blir litt som alkohol, det er helt greit en gang i blandt i moderate mengder, men ikke bra hvis man drikker så man ikke klarer seg uten. Selv har jeg kutta benzo helt, for jeg begynte å få psykisk avhengighet. Men jeg gikk på det lenge, men ikke hver dag, men ble panisk hvis jeg ikke kunne ta det ett par ganger i uken.. Anonymous poster hash: 35ce3...eae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Å ta en benzo i ny og ne er ikke skadelig i det hele tatt. Å ta AD og AP daglig i årevis er trolig langt mer skadelig.Anonymous poster hash: a6ac9...437 Hvordan mener du AD er skadelig?Anonymous poster hash: c79e4...433 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.