Gå til innhold

Ekle følelser inni meg.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Har så ekle følelser inni meg i tilegg til angst, går det an å fokusere det bort også?

Skrevet

Hvis man sørger for mer positiv "input" så overdøves det indre søppelet i større grad.

stjernestøv
Skrevet

Hvis man sørger for mer positiv "input" så overdøves det indre søppelet i større grad.

Får sørge for mer av det da. Syns det blir verre når jeg spiser mindre, så jeg brukte vel spising for å overdøve følelser. 

Skrevet

Får sørge for mer av det da. Syns det blir verre når jeg spiser mindre, så jeg brukte vel spising for å overdøve følelser. 

Spiser du sunnere og litt mindre enn tidligere?

Hva er siste oppdatering på medisinfronten? Fikk du snakket med spl på onsdag? 

stjernestøv
Skrevet

Spiser du sunnere og litt mindre enn tidligere?

Hva er siste oppdatering på medisinfronten? Fikk du snakket med spl på onsdag? 

Ja spiser sunnere og mindre, men bare i går og i dag. Håper på å fortsette med det. 

Snakket med spl på onsdag ja, virket som han ikke ville høre om medisiner. Han skulle på ferie snart og var sikkert mest opptatt av det. 

stjernestøv
Skrevet

Men lite hjelper det meg når legen mener det er psykisk og sykepleieren mener det er fysisk, nå spiser jeg iallefall ikke sjokolade mer. Håper det hjelper da. 

Gjest Gargamel
Skrevet

Hva mener du egentlig å fokusere bort? Blir en ekkel følelse borte av at man fokuserer sterkt på at den skal bort? Hva med å fokusere på noe helt annet?

stjernestøv
Skrevet

Hva mener du egentlig å fokusere bort? Blir en ekkel følelse borte av at man fokuserer sterkt på at den skal bort? Hva med å fokusere på noe helt annet?

Det er jo poenget da, å fokusere på noe helt annet. 

Skrevet

Fokuser på noe annet, da. Hva skal du gjøre i sommer? Hva med å shine huset før ferien? Har du hage? Gjør deg travel med noe, bestem deg for å lese en bok før..., rydde i noen skap eller noe, noe som krever litt prosjektering, gå med gamle klær til Fretex, kjøp en potteplante når huset skinner, besøk et museum i dag. Eller gå en tur (bor du på østlandet? Været er så fantastisk i dag!).

Logg deg i hvertfall av DOL, og slutt å kjenne etter. Har du de følelsene, har du de følelsene. Ikke bry deg om dem. Hva skal du ha til middag? Lag sausen fra bunnen! Skriv handleliste og gå på butikken, eller gå igjennom skapene og se hva du kan få ut av det du har. I dag fortjener du en god middag, og du har tydeligvis tid til å lage den. Hva med å bake et brød?

stjernestøv
Skrevet

Fokuser på noe annet, da. Hva skal du gjøre i sommer? Hva med å shine huset før ferien? Har du hage? Gjør deg travel med noe, bestem deg for å lese en bok før..., rydde i noen skap eller noe, noe som krever litt prosjektering, gå med gamle klær til Fretex, kjøp en potteplante når huset skinner, besøk et museum i dag. Eller gå en tur (bor du på østlandet? Været er så fantastisk i dag!).

Logg deg i hvertfall av DOL, og slutt å kjenne etter. Har du de følelsene, har du de følelsene. Ikke bry deg om dem. Hva skal du ha til middag? Lag sausen fra bunnen! Skriv handleliste og gå på butikken, eller gå igjennom skapene og se hva du kan få ut av det du har. I dag fortjener du en god middag, og du har tydeligvis tid til å lage den. Hva med å bake et brød?

Ja det er vel mye en kan få fokuset over på, skal ha energi til det også. Men gikk en liten tur i sola og satt litt ute hos foreldrene mine. 

Skrevet

Ja det er vel mye en kan få fokuset over på, skal ha energi til det også. Men gikk en liten tur i sola og satt litt ute hos foreldrene mine. 

Det er mye som er energigivende, selv om det i utgangspunktet kreves energi for å gjennomføre.

Skrevet

Hver gang jeg leser tittelen så leser jeg "ekte følelser". Irriterende :P Gikk det bra å sitte litt ute?

stjernestøv
Skrevet

Det er mye som er energigivende, selv om det i utgangspunktet kreves energi for å gjennomføre.

Ja det er vel noe i det. 

stjernestøv
Skrevet

Hver gang jeg leser tittelen så leser jeg "ekte følelser". Irriterende :P Gikk det bra å sitte litt ute?

Hehe ja de er jo ekte og  :P Det gikk fint å sitte ute i dag heldigvis, nå skal jeg på butikken. Kryss fingrene for meg  ;)

umakenverdt
Skrevet

Tihi, jeg gjorde det samme. Koblet det ikke før jeg gikk inn på tråden  :P

Stjernestøv: Så bra at det gikk fint å sitte ute. Håper det gikk fint på butikken :)

stjernestøv
Skrevet

Tihi, jeg gjorde det samme. Koblet det ikke før jeg gikk inn på tråden  :P

Stjernestøv: Så bra at det gikk fint å sitte ute. Håper det gikk fint på butikken :)

Ja jammen gikk det fint på butikken og, og jeg har ikke tatt vival i dag :)

Skrevet

Hehe ja de er jo ekte og  :P Det gikk fint å sitte ute i dag heldigvis, nå skal jeg på butikken. Kryss fingrene for meg  ;)

Krysser fingre og tær :) Men husk, om du blir dårlig i butikken, så klarte du å være ute hos foreldrene dine. Det er et stort framskritt :) Ble glad for å høre at det gikk fint :)

Skrevet

Ohhh....svarte før jeg leste alt jeg. Så bra at det gikk fint på butikken :)

stjernestøv
Skrevet

Ohhh....svarte før jeg leste alt jeg. Så bra at det gikk fint på butikken :)

Ja er glad det gikk fint, kanskje jeg begynner å komme meg :) Iallefall har dagen i dag vært en fin dag, sol og greier :) Men i morgen kommer regnet. 

Skrevet

Ja er glad det gikk fint, kanskje jeg begynner å komme meg :) Iallefall har dagen i dag vært en fin dag, sol og greier :) Men i morgen kommer regnet. 

Det er godt du får noen fine dager innimellom, lad batteriene og få litt varme i deg fra sola :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...